Tralalalala…

…scrapträff om en stund. Det är en miniträff men det ska bli så kul! Som vanligt har jag packat alldeles för mycket grejor men som vanligt kommer jag att sakna något när jag väl är där. =) Jag har i alla fall bestämt mig för att bara göra kort denna gången.

Helgen har varit lugn och skön hittills. I går kväll var make på killfest och framåt natten ringde de och undrade om jag kunde hämta dem. Snäll som jag är så gjorde jag det. Trots att han är lite  ”seg” (läs har lite baksmälla) är han och Noa på idrottsplatsen och städar/räfsar i dag.  Om jag kommer hem i hyfsad tid ikväll åker Alexandra och jag på bio här i byn…vi får se.

tok
Jante får slänga sig i väggen nu men denna är jag otroligt nöjd med! Jag har liftat den från någon på Two Peas men jag sparade den layouten för lääängesedan så jag kommer inte ihåg vem. ”Blommorna” är Dabbers som jag duttat.

lovelygirl
Denna är skapad efter min skiss (skiss#33).

Ha en toppenvecka! Själv börjar jag ju jobba på tisdag…lite pirrigt men kul! =)

Kramelikram!

14 svar to “Tralalalala…”

  1. monica Says:

    Du har så rätt – skit i allt vad Jante heter, lo’n är KANONFIN!!!
    Så ren o vilka underbara färger!
    Ha det så kul på träffen!

    kram!

  2. K8an Says:

    LOVELY Layouts!! Ha så kul på skapträffen 🙂

    Kram

  3. Linda Says:

    OH MY vilken underbar layout!!! Ja, sparka Jante till Långtbortistan för båda dina layouter är ljuvliga!! Nu blev jag sugen på en Joggemiaskiss *rusar över till skissbloggen* 🙂

    Kram!

  4. Gunilla | uniquelyme Says:

    Klart du är nöjd, det hade jag också varit. Nu flög min inspiration upp i taket!

  5. ÅsaF Says:

    Oh la la!! De är ju bara såååå snygga! Go Mia! 🙂 kram

  6. Kicki Says:

    Jättesnygga LOs! Den översta var verkligen läcker i sin enkelhet!
    Tack för alla dina fina kommentarer du brukar lämna i min blogg!
    Kram Kicki

  7. Karin Says:

    Helt fantastiskt snygga båda två!!!!! Klart du ska vara nöjd. Lycka till när du börjar jobba.
    Kram

  8. Fia Says:

    Superfina, den översta är heelt fantastisk!! Kram!

  9. Henrietta Says:

    Å det är härligt med pysselträffar!! Snart ses vi igen!
    Kram Henrietta

  10. Milla Says:

    Så otroligt många snygga LO:er du skapat!! Tack för all inspiration. Hoppas det går bra på jobbet imorgon 🙂 Kram!!

  11. Mette Says:

    Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Jag gillar din härliga stil i ditt skapande så himla mycket. Allt du gör blir bara så där perfekt fint.

  12. Petra/Paradise Says:

    WOOOOOW!! Vilken underbar lo!! LÖÖÖÖÖV färgerna å enkelheten!
    WOW WOW WOW!!
    HOppas du hade toppen på träffen! =D
    STOR KRAM

  13. sannaf Says:

    UNDERBARA layouter!!!! Aj löööööööve din scrapstil!

  14. Annyt Says:

    Säger som alla andra…WOW asså!!!
    Du gör så mycket fint!
    Hoppas att det går bra på jobbet igen!!
    Kram// Anna

Kommentera

