Jobbade igår…

…och det kändes så bra! Jag hade en kort dag så det blev en mjukstart. Jag kände mig så välkommen och efterlängtad, av både kollegor och av barnen. =) Jobbar i morgon igen och då blir det fullt upp minsann. Jag öppnar och jobbar till kl.12. Hem för ett andra möte med psykologen och sedan tillbaka till jobbet för P-möte. Nåja, det är ju snart helg igen och SMHI har lovat KANONVÄDER! Låter det gött eller låter det gött?! =)

Dessa kort gjorde jag på träffen i söndags…jag gjorde ett till men det blev skitfult så det visar jag inte. =)

hipphurra

svartturkost

korsord

orangefjaril

Så har det blivit ett par alster till Swe:

trivs
Skapad efter en av Helenes underbara skisser. =)

gsomiglass
Här var det en teknikutmaning där man skulle ha med monogrambokstav, prickar och rosett.

sms1
Denna veckan är det en skiss som jag gjort som visas och som ska tolkas på Veckans skiss. Här är min egen tolkning. =)

duarunderbar
En layout bara för att jag var sugen på att scrappa.

poolare2
Och en till. =)

Resten av dagen blir det sysslor som tvätt, pyssla om sjuk son, ta emot goa AnneH som ska shoppa lite i butiken (där jag för övrigt erbjuder 20% rabatt till och med söndag och även har två stämpelerbjudanden). =) Ok då, får väl erkänna då…det blir säkert lite pyssel också.

Njut nu riktigt av solen och värmen och en stor kram till er!

9 svar to “Jobbade igår…”

  1. HeleneHalmsjo Says:

    Jösses så mycket snyggt du gör…
    Tack för inspirationen 🙂

    kram Helené

  2. K8an Says:

    Du är sååå produktiv!! Avundsjuk! Snyggt som tusan alltsammans, gillar ”nöjd” och det översta kortet extra mycket!

    Kram

  3. Petra/Paradise Says:

    tack söta du för dina krya-på-dig-kramar! *glad*
    Jag lyckades stå emot..än så länge iallafall. Men på morgnarna och kvällarna känner man sej unken igen..Jah, det är ju så det oftast är.
    Härliga alster du gjort! Alltid lika fina!
    Hade velat se ditt ”misslyckade” kort. För jag tror inte att det är misslyckat alls! Det är bara du som ljuger! 😛
    Nä, men det är lite roligt å se vad andra definierar som ”misslyckat”. Vi andra tycker säkert det ändå är magiskt, som ALLT du gör!!
    Stor kram

  4. sannaf Says:

    Å vad bra att första dagen gick bra!!!!! Härligt
    Och WOW så fiiiiiina saker du har gjort… Du är verkligen en idéspruta med massor av inspiration!!!!
    Jag ska också iväg på möte alldeles snart… jag som sett fram emot en skön kväll hemma :/

    KRAM

  5. CamillaE Says:

    Jag sitter här alldeles hänförd av dina kort och layouter!!! Wow!

  6. Silwerstar Says:

    Härligt att första dagen gick bra!

    Jättesnygga alster du visar upp här -inspirerande som alltid! 😀

  7. Aase Says:

    Härligt att du är tillbaks på jobbet. Lider vi förskollärare av ngn slags ångest att inte vara efterlängtade ;=) Klart vi är!!!
    Men känner igen varenda ord som du skriver det ska du veta.
    Hoppas veckan slutar bra, jag drar till Helsingborg på scrapevent med en laddning va dina skissr till lördagens cropparty… :=)
    Må gott, vad härligt att vara din bloggvän! Kram Aase

  8. Karin Says:

    Skönt att det fungerar bra att börja arbeta igen! Härliga alster du visar. Imorgon ska jag iväg till Helsingborg…massor av upplevelser väntar…tror jag!
    Kram

  9. ÅsaF Says:

    Ååååå så snygga layouter å kort!! Du är fenomenal tjejen! 🙂 Kram

Kommentera

