Ja, det bidde inte som jag tänkt mig

Jag hade ju tänkt att börja jobba mina 75% idag men pga dunderförkylningen och den j-a hostan bestämde jag mig för att jobba halvtid denna veckan också. Jag är ju egentligen sjukskriven halvtid även denna veckan. Hellre jobba två dagar än att försöka jobba hela dagen i dag och kanske inte orka med resten av veckan. Mina kollegor förstod och det känns skönt! Det blir alltså vila även idag.

Jag har i alla fall kunnat lägga upp lite nyheter i butiken nu på morgonen…så skönt att ha laptopen och kunna sköta detta från soffan. =) Jag har b la lagt upp glitter i hela 15 olika färger. I´m in lööööv!
dream

dreamdetalj
Fasen att det ska vara så svårt att fota glitter. Det ser mycket läckrare ut IRL!

duarunderbar1
Vi fortsätter med dåliga foton…hjärtat är egentligen rött även om det nästan ser svart ut här. Även det har jag glittrat:

duarunderbardetalj
Som sagt…glittrar mycket mer IRL! =)

Nu är det soffan som gäller igen…bort dumma förkylning!!!!

Kramelikram!

3 svar to “Ja, det bidde inte som jag tänkt mig”

  1. myamia Says:

    bra att du lyssnar till din kropp. sånt glömmer man ju jämt av. som vanligt skapar du massa fint! din stilrena stil är så inspirerande. hoppas du snart känner dig bättre igen, kram mya.

  2. Henrietta Says:

    Jobbigt med förkylning!! Men små barns baciller är giftiga :o)) Nu ses vi snart igen!!!
    Kram

  3. monica Says:

    Usch din stackare..ska du aldrig få hålla dig frisk några längre stunder =( Hoppas du mår bättre o att förkylningen flugit sin kos!
    Härliga alster, gillade de fräscha färgerna på layouten!

    kram!

Kommentera

