Ute är det sommarvärme…

…och inne ligger jag med värsta skallavärken. Det är mycket bättre med förkylningen och hostan men jag vaknade med huvudvärk. =(  Nåja, man kan ju då ta en bloggrunda istället…vilket jag ska göra strax. =)

littlemissunshine1

littlemissunshinedetalj

villebarasaga

villebarasagadetalj

grattismedring

Nu ska jag inte slösa mer tid på min sida…nu vill jag hälsa på er! =)

Kram!

8 svar to “Ute är det sommarvärme…”

  1. Karin Says:

    Oh, så mycket fint du skapat sedan jag tittade in här ….alltid lika roligt att kika runt på dina alster!! Krya på dig!
    Kram

  2. sannaf Says:

    Cool layout o söta kort!
    KRYA PÅ DEJ!

  3. zizzi Says:

    Hej vännen! Jag kikar allt förbi här men kommenterar inte alltid. Du inspirerar mig som alltid!
    Kram på dig!

  4. Henrietta Says:

    Hoppas att du blir bättre innan ledigheten! Det sista kortet är gör läckert!!

  5. Aase Says:

    Hopps hvudet mår bättre och du med 🙂
    Sol ute och sinnet blir starkare av det eller hur?
    Kram kram Aase

  6. Gunilla/Nilla Says:

    Kanonfina alster precis som du brukar göra!

    Hoppas att du känner dig bättre och kan njuta av det fina vädret. För ni har väl också sol och lite begynnande värme, eller?!

    Sköt om dig och fortsätt mysa av helgen/Gunilla

  7. ÅsaF Says:

    Snyggt snyggt snyggt!! 🙂 Kram

  8. Monica Olsson Says:

    Riktigt cool LO den här. Mycket snyggt.
    Kram på dig.
    Monica

Kommentera

