I morgon är det måndag…

Jag bara talar om detta ifall någon har missat det. =) Förut var jag typen som hade ångest redan på söndagsmorgonen inför måndagen. Nu tycker jag visserligen att helgen går alltför fort men ändå ser jag fram emot veckan som kommer. Det kan nog bero på att jag hittat tillbaks till glädjen över att jobba med barn, det är ett fritt och varierande jobb och ungar är ju så spontana och härliga! Härligt med måndag i morgon alltså! =)

Om ett par timmar kommer grabbarna äntligen hem från Gotland. Ska bli kul att få höra om allt de varit med om. Själv ska jag kolla en stund på hockeyn…hoppas Sverige i alla fall kan roffa åt sig bronspengen…innan jag beger mig till fotbollsplanen för att kolla på Alexandras match. Jennifer sover över hos kompis eftersom de har studiedag i morgon.

I helgen har jag haft ganska mycket tid över till scrap…härligt!

forlatjagglomde forlatjagglomdedetalj
På detta kort har jag använt en av Scrappakaljas nya textstämplar…kollektion 2 alltså. =)

KrystieLee

KrystieLeedetalj
Även här har jag använt en av de nya stämplarna. Prickarna är Pearl Maker…en riktigt kul grej! Kortet har jag liftat av en tjej på Two Peas som heter Krystie Lee. Hon gör superläckra enkla kort.

lovecirkel

lovecirkeldetalj
Nu börjar det bli lite tjatigt men även här har jag använt en av de nya stämplarna…”Jag skulle kunna skriva en bok om hur mycket jag älskar dig”. Passar både till kort och layouter. Annars har jag använt följande som även finns i butiken:

*Bazzill Kraft
*Band- Black Leafy Vine
*Paper Flowers- Tropical Swimming Pool
*Just The Edge- Artesian Pool
*Silhoutte- Love
*Scrappakaljas stämplar- Jag skulle kunna…

lift
Sist ut en layout som skapats för SWE. Det är en lift av Maja Stokk. Så här i efterhand vet jag inte riktigt vad jag tycker om den. =)

Jag har även lagt upp två nya skisser här.

Nu är det strax nedsläpp i hockeyn så jag säger adjö för denna gången.

Ha en underbar måndag! =)

Kram!

12 svar to “I morgon är det måndag…”

  1. Maria Hassel Says:

    Låter bra! Själv fasar jag inte heller inför en ny arbetsvecka. Mitt jobb känns inte som ett jobb. Det enda jobbiga jag har är att gå upp 04.30. Resten är bara kul!
    Ha en bra vecka!
    Kram Maria Hassel

  2. MiaS Says:

    Underbara kort och layout! Gillar färgerna! Skönt att du är tillbaka och att jobbet blivit kul igen!!!

  3. Aase Says:

    Måndag igen, tycker ibland att det bara är måndag och fredag 🙂
    Tycker så mycket om den LO du gjort med love och din egen stämpel så snyggt att använda stämpeln på det sättet.
    Ha en bra strat på veckan.
    kram Aase

  4. ÅsaF Says:

    Du är ju bara så grym!! Jag blir inspirerad av allt du bloggar! 🙂 Snyggt snyggt snyggt!
    Skönt med känslan för jobbet också, det gör mkt! Jag börjar också landa och orka med mer än jobbet, då är det roligare att leva! 🙂 Kramkram

  5. zizzi Says:

    Wow vad kan jag säga……..
    I love your work!!!!!!!!! Varierar mig och säger det på engelska denna gång. Favoriten är Love LO:n!
    Kram på dig

  6. Mette Says:

    Du är verkligen helt otrolig! Varje gång jag kikar in här hos dig så har du massor med nytt att visa! Och allt är ju bara så himla fint!

  7. sannaf Says:

    Å så snygga skapelser du gjort!!!! De svarta stjärnorna på kortet är supersnygga – Allt allt är jätte snyggt!
    KRAM KRAM o vad skönt att du mår så bra!

  8. Aase Says:

    Har det gått bra idag? Här fick vi lite sol till sist
    En härlig dag, men jobbade till stängning så då orkar jag inte mycket mer…. Må gott Kram Aase

  9. M Says:

    Ååååh vad fin love-layouten var!! De andra var också fina, men fastnade verkligen för den!
    Kommer hit fler gånger och tittar!
    Kram

  10. Lotta/ FruH Says:

    Det låter härligt att du är piggare nu och se fram emot måndagen!
    Barn är underbara, deras synsätt på saker å ting gör mej stum ibland!
    Gillar som alltid din alster, craft är så snyggt och dina texter
    väldigt användbara!
    Ha det toppen!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  11. Gunilla/Nilla Says:

    Tycker väl också måndagar är helt OK. Hade vi inte haft dom kunde det inte blivit fredag, hihi!

    Supersnygga alster allihop. Blev väldigt förtjust i dom läckra svarta stjärnorna!!!

    Nu ska jag snart ta mig iväg på ett träningspass. Rensa hjärnan vet du, kan behövas!

    Stora kramen till dig/Gunilla

  12. Erica E Says:

    Så otroligt fina kort och layouter!!! Du är verkligen duktig!

Kommentera

