Jag är helt lyrisk!!

Kom hem för ett par timmar sedan efter en helt underbar vistelse här. När vi kom dit i går em så tillbringade vi ca 1½ timme med div samarbetsövningar där vi b la fick paddla kanot på sjön genom en bana…med förbundna ögon!! Helt galet svårt och helt galet kul!

DSC_0054 kopiera 2

Jag vill också slå ett slag för den helt underbara maten!

DSC_0064 kopiera

DSC_0072 kopiera 2
Första gången jag åt nässelpaj…underbart gott!

DSC_0074 kopiera
Självklart blev det gott rött vin till allt detta goda! =)

Efter all god mat var det dags för detta:

DSC_0087 kopiera 2
40 grader i vattnet!

Som avslutning på kvällen tog min kollega Anette fram gitarren och vi sjöng allsång. Snacka om att vi var trötta efter allt detta!

Dagen i dag var inte lika rolig då den ägnades åt kvalitétsredovisning, arbetsplanen och Likabehandlingsplanen men efter gårdagen kände vi att vi kunde fixa allt! =) Ett hett tips alltså- Holmamåla gård. Underbar miljö, roliga aktiviteter, supergod mat, varm och härlig badtunna…vad mer kan man begära?!

Nu gäller det att ladda om till torsdag då familjen åker till Kolmården. =)

Några alster har jag att visa som jag skapade i helgen:

duarunderbar
Stämpeln är från Scrappakaljas textstämplar. =)

us

usdetalj
Layouterna blev mycket lika varandra men so what? =)

youareastar

youareastardetalj
Stämpeln är från Scrappakaljas textstämplar. =)

trepaket

trepaketdetalj
Till färgutmaningen på SWE. Textstämpel från Scrappakaljas textstämplar.

Det var allt från en trött men lycklig bloggare. =)

Puss & kram på er!

13 svar to “Jag är helt lyrisk!!”

  1. Maria Hassel Says:

    Ser supergott ut och verkar supertrevligt! Själv har jag varit på anställningsintervju idag på min lediga dag och hos frissan hela förmiddan. Blev supernöjd för första gången med färgningen. De brukar göra mig alldeles för mörk. Nu blev det helt perfekt! Knappt man tror det är sant… Kram Maria Hassel

  2. sannaf Says:

    Ser härligt ut !!!!

    Urfina saker du gjort igen!
    KRam O tack för dina gulliga kommentarer! 🙂

  3. SusanneSj Says:

    Det såg hur härligt som helst ut. Man behöver som arbetskamrater göra sådant oftare.

    Dina LOs och kort saknar jag ord för. GRYMMA!!!!!!!!

    Ha en skön o härlig ledighet
    Kram

    PS De vann matchen helt rättvist idag = )

  4. Fia Says:

    Äääälskar dina layouter! SÅ snygga!
    Vad mysigt ni verkar haft det, hoppas helgen blir minst lika bra! Kramar!

  5. Aase Says:

    Åh vad kul med lite uteliv och god mat, bada tunna och allt annat kul Att sen fixa kvalitetsredovisningen måste varit super enkelt?? Näe jag vet den är tuff, vi har suttit en stund idag, men den 15 juni ska allt vara klart Phu!

    Underbara LO, gillar hur du samlar ihop det mitt på LO, snyggt med dina stämpalr en favorit här också som du märkt 🙂
    Må gott, ldda för kolmården både dig själv och kamera batterierna

    Kram Kram Aase

  6. Milla Says:

    Åh vad mysigt det verkar!! Jättefina LO:er och kort. Gillar det nedersta kortet massor. Ha det bäst!! Hälsa tigrarna 😉 Kram /Milla

  7. K8an Says:

    Mmmm vilka godsaker det verkar ha varit på menyn!! Vem älskar inte att skämmas bort och äta gott 🙂

    kram

  8. Mette Says:

    Såg ut som om du har haft det hur bra som helst! 🙂
    Och så har du hunnit skapa också… Massor med fint som vanligt!

  9. Gunilla/Nilla Says:

    Verkar som ni haft ngr riktigt toppenhärliga dagar tillsammans. Visst är det UNDERBART att få sätta sig till dukat bord.

    Jättefina både LO och kort. Tycker att kortet med paketen var en väldans kul idé som jag kanske kommer låna!

    Hoppas att ni får en härlig helg i Kolmården. Har varit där en gång och skulle SÅÅÅÅ gärna vilja åka dit igen.

    Sköt om dig och stor kram/Gunilla

  10. Petra/Paradise Says:

    WOW!! LÅter som du haft det alleles förträffligt! Vilka upplevelser!
    Att paddla kanot med ögonbindel i detta kalla vatten måste satt lite skräck i er alla? Va?! 😉
    Jag hade ju dött om jag råkat trilla i, så klantig som jag är 😛
    maten ser god ut och vilken avslutning sen. Förstår att det fick toppbetyg! =)
    Hoppas ni hade en kalasbra dag på Kålmården också! Längtar efter att få se lite foton =)

    Dina lo´s är som vanligt enastående vackra!
    Och korten lika så! MUMS! Ibland undrar jag om man inte kan äta dem? de ser så smarriga ut! =)

    Trevlig helg!
    kram

  11. CamillaE Says:

    Nu blev jag verkligen sugen på mat!!!

    Och vilka fina layouter och kort du gjort! Gillar verkligen det minimalistiska!!! Kram

  12. Karin Says:

    Layouterna är supersnygga!!! Den där badtunnan och maten hade jag inte tackat nej till!!! Verkar som ni hade det så mysigt!

  13. Monnah Says:

    Det bästa vi har gjort också! Jag kände på mig att bildernar var från Holmamåla! (Syrrorna, mammman och jag åkte på spa.) Härligt att se alla dina nya layouter och roligt att höra att du mår bra. Kram!

Kommentera

