Med ett av förra årets midsommarfoton vill jag…

…önska er alla en riktigt skön och härlig midsommar!

P1040754
Det är jag och makens gulliga systerdotter Mimmi.

Jag tänker ha en riktigt trevlig midsommar…trots att någon på posten i G-borg har lagt min dator i fel låda så nu får jag den inte förrän efter helgen. Så där ja…var bara tvungen att få ur mig detta. =)

7 svar to “Med ett av förra årets midsommarfoton vill jag…”

  1. SusanneSj Says:

    Alltså, kan du vara vänlig att sända mig litegrann av din otroliga inspiration tack ; )
    Skitful? Vilken undrar jag då som tycker att allt du visar bara är SÅ BRA!!!!

    Jag vill önska dig en trevlig Midsommar!
    *kram*

  2. Gunilla Says:

    Usch vilken dålig bloggare jag har varit. Men men får väl skylla på att tiden inte riktigt funnits.

    Hoppas att du får en underbar midsommar med fint väder, god mat och allt annat som hör till.

    Stor kram från mig till dig/Gunilla

  3. monica Says:

    vill önska dig en riktigt trevlig midsommar!!!

    *kram*

  4. Milla Says:

    Trevlig Midsommar!

  5. Åsa Says:

    Glad midsommar!
    Vilket fint minialbum.
    Du har sån fantasi! Jag blir nu sugen på att göra lite minialbums jag oxå 🙂
    Kram

  6. Lotta/ FruH Says:

    Skrutt att din data hamnade fel, typiskt när man väntar på något!
    Ha en trevlig midsommar och bryt nu inga ben när du dansar
    ”små grodorna”.
    Du har som alltid skapat mängder av fint, jag vråldiggar din stil Mia!
    Trevlig Midsommar!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  7. Maria Hassel Says:

    Ha en skön midsommar! Vi har haft världens lugnaste midsommarafton hittills och det är precis vad jag behöver just nu.
    Kram Maria Hassel

Kommentera

