Midsommarafton blev inte som jag tänk mig…

…här sitter nämligen Jennifer och jag hemma helt ensamma på självaste midsommarafton. Eller rättare sagt, Jennifer ligger…hon har kräkts konstant sedan kl.9 i fm och kräks fortfarande. Stackarn…hon är helt förbi. Det som skulle bli en trevlig midsommarafton med trevligt sällskap, lekar/spel, god mat och dryck slutade alltså med sjuk dotter, TV/scrap, köpta grillade revben nersköljda med tröstvin… Visst är det synd om oss?

Nåja, man ska alltid försöka se allt med positiva ögon:

1. Jag kommer att vakna hemma i min egen säng imorgon.
2. Jag kommer INTE att ha någon baksmälla.
3. Jag har scrappat som en tok ikväll.
4. Jag har sluppit bli blöt av regnskurarna.
5. Jag fick ha en hel godispåse för mig själv.
6. Jag slapp smutsa ner mina ”finkläder”….de sparar jag till min svågers 40-årsfest om ett par veckor.

Wow, det blev ju en hel del positivt ändå. =)

Och här kommer en del jag skapat de senaste dagarna och i kväll:

coolilinbanan

coolilinbanandetalj
Ett foto på Noa när vi åkte linbanan på Kolmårdens djurpark i maj. Ja…de fick upp även mig! Det trodde jag aldrig! =)

pussgodis

pussgodisdetalj
Även här har det 3D-lackats. =)

fruktargott
Mitt bidrag till Scrapperiets skisstävling.

sotast

sotastegenoverlay
”Sötaste” är en egen overlay som jag gjort.

egnaoverlays
Här är några av de overlays jag roat mig med att göra. Kommer definitivt att göra fler…det blir liiiite billigare än att köpa. =)

Det var allt ifrån mig på denna midsommarafton som inte blev som jag tänkt mig. Hoppas, hoppas, hoppas nu bara att vi andra inte åker på denna sablars skit som Jennifer åkt på.

Jag hoppas ni har en härlig midsommarafton!!

Kram!

9 svar to “Midsommarafton blev inte som jag tänk mig…”

  1. silwerstar Says:

    Fy bubblan för sjukdomar!! Ni är dock inte ensamma om att ”fira” hemma, vårt firande blev heller inte som planerat då det kom sjukdomar och arbete i vägen för både oss och vårt sällskap.. Vi tar igen det nästa år istället! xD

    ..och dina layouter är grymt snygga1! 😀

  2. Henrietta Says:

    Stackare! Inte roligt när man blir sjuk! Men tur att du klarade dig.
    Jo jag gillar marknander en stund :o)) men inte för länge :o))
    Sköt om dig!

  3. monica Says:

    Usch då…det är verkligen inte kul med magsjuka =( Hoppas ni andra klarar er!
    Finfina layouter har du gjort iaf! Alltid nåt gott det förde med sig 😉

    Ha det bra!
    kram

  4. Fialia Says:

    Åh vad synd att du fick bli hemma på midsommar och missa festligheterna. Men som du skriver, det finns ju fördelar också. 🙂

    Tusen tack för dina söta kommentarer i min blogg, jag blir lika glad varenda gång. Och jaa, jag tror också att du och jag har lite samma smak.

    Layouterna i det här inlägget rockar verkligen!! Min favvo blev ”frukt är gott”

    kram!

  5. Milla Says:

    Nej fyyy, så trist med magsjuka nu! Stackars henne. Och dig. Men vilka supersnygga LO:er du skapat! I like!

  6. Maria Hassel Says:

    Hoppas hon kryat på sig! Låter inte kul! Men en lugn midsommar har sina fördelar även om man inte vill att någon ska vara sjuk. Kram Maria Hassel

  7. Åsa Says:

    ”Det blir aldrig som man tänkt sig” är ett ganska bra uttryck. Synd om dig och jennifer. Det positiva att vakna utan baksmäll idag måste ändå känts ganska bra va? Själv var jag nykter igår och mår toppen idag 🙂 Kram

  8. Åsa Says:

    Förresten, hur gör du dina egna overlays?

  9. Kicki Says:

    Jättefina alster du har skapat, mycket inspirerande!
    Kram Kicki

Kommentera

