Toklängtar till fredag…

…då min semester börjar!! Någon annan som tycker att semester är skönt? =)

Just nu har Jennifer och jag lagt oss i skuggan på en filt med varsin dator. För en stund sedan fikade vi på nybakta jordgubbsmuffins…behöver jag säga att vi har det supermysigt? Hon blir piggare för varje dag som går.

Lite skapat:

yourredshoes

friends

sweetsummer

Jag är inne i ett riktigt skisstimm just nu. Tre nya skisser finns i min skissblogg. =)

Innan jag avslutar vill jag påminna om min stämpelförsäljning (man får scrolla ner lite).

Carpe Diem!

5 svar to “Toklängtar till fredag…”

  1. Milla Says:

    Vilka mysiga LO:er! Poweryoga kan jag rekomendera, det är avstressande, jobbigt och roligt *s*. Jag gillar det men har inte kört yoga på länge nu… kanske borde börja igen 🙂
    Ha en sköööön semester! Kram!

  2. Maria Hassel Says:

    Vad skönt att hon piggar på sig och att ni nu snart har semester! Jag får läängta länge till men längtar just nu tills denna arbetsdagen är slut för då är jag ledig 4 dagar och jag ska SOVA. Är trött som en lus idag. Tåget var 1.15 timme försenat igårkväll så jag var hemma ifrån jobbet 21.30…Zzzzzzzzzz. Maria Hassel

  3. sannaf Says:

    Ursnygga layouter!!!!! Måste också scrappa efter skiss igen… det var länge sedan.

    Vad skönt med semester, jag ska jobba en vecka till – pust.¨
    KRAM KRAM

  4. Aase Says:

    JAG, längtar jätte mycket efter semester 🙂
    Har ett scrapflyt utan desslike just nu 🙂 Har gjort en länk till din skissblogg i mitt inlägg idag….
    TACK underbara skisser, har använt tre stycken idag, två finns på bloggen i dagens inlägg-
    Hoppas det var KO att länka, skulle vilja göra det i länklista kan jag lägga in din egen blogg o skisbloggen som länkar???

    Kramen Aase

  5. Mette Says:

    Finns det någon som inte gillar semester???
    Men jag har inte sem förrän v 30, så jag får vänta någon vecka till… Men den som väntar på något gott…

    Härliga layouter från dig igen! Som jag har sagt förut… Jag älskar din enkelhet och ändå blir det så himla fint.

Kommentera

