Helt ofattbart!!

Jag har nu SEMESTER i fyra hela veckor!!!! Vad jag ska göra? Detta är inplanerat:

*Sova!
*Slappa
*En tripp till Tyskland
*Läsa
*Bara vara…

Visst låter det skönt? =) Enda nackdelen med semestern är att jag fått säga farväl till 12 st underbara ungar som lämnar dagislivet för att börja skolan till hösten. Det känns! Alla 12 ungarna har vi haft sedan de började på dagis och de lämnar ett tomrum som kommer att kännas. Snyft…

Som vanligt har jag tillbringat lite tid i pysselhörnan: =)

remember

tillbrudparet

hjärtligagratulationer

Jag vill också säga att jag nu är uppe i 50 st egna skisser! Jag har även lagt upp 7 st kortskisser. =)

Och så vill jag påminna om de stämplar jag säljer. Man måste scrolla ner lite. =)

Nu kära vänner ska jag hämta ett glas vin och försöka fatta att jag har semester! =)

Kram kram kram!

10 svar to “Helt ofattbart!!”

  1. monica Says:

    Sååå skönt med semester!!! själv får jag slita en vecka till innan det är dags för mig 😉
    Tycker det låter som en mycket bra semesterplanering!

    Ha det så skönt och njuuut av ditt glas vin!
    kram!

  2. Henrietta Says:

    Gött!! Palle börjar idag och jag jobbar mina 25 % hela sommaren. Så det blir skönt att få slappa lite ihop!
    Kram på dig vännen!

  3. Anna Says:

    Hejsan!
    Grattis till ett skönt semesterväder! Njut av din ledighet!
    Jag skulle behöva fråga om lite tips angående en gästbok och bind-it-all. Har du öppet något under din ledighet?

    Anna

  4. Mia Says:

    Anna, jag har mailat dig. =)

    //Mia

  5. Åsa Says:

    Åhh hoppas du får en helt underbar semester. Jag har inte glömt bort stämplarna, bara varit lite upptagen om kvällarna, men jag skickar snart ett sms och ser om du är hemma.
    Kram

  6. Aase Says:

    Underbart med semester, jag firar med lite rosévin det är riktigt gott 🙂
    Skrev ut alla dina nya fina helt underbara skisser idag, scrapping väntar i helgen 🙂
    Kram och Tack för att du delar med dej av dina sksser de inspirerar………..
    Aase

  7. Karin Says:

    Grattis till semestern!!! Det är helt underbart!! Nu ska jag ta mig en titt på dina skisser.
    Kram

  8. Kate Blue Says:

    just saw your work at 2 Peas today and just wanted to say it is awesome! Love the clean lines, kraft papers and beauty of your white space! Gorgeous! Posted your link on my blog!

  9. Gunilla Says:

    Inget passar väl bättre än semester nu när sommaren kommit med stormsteg. Inte för att det blåser ett dugg idag. Vindstilla, tusen grader och molnfritt. Det kan man väl kalla sommarväder;=D!
    Låter som en mysig semesterplaneing och sedan att bara få ta dagen som den kommer och vända på dygnet, mysigt.

    Sköt om dig vännen och ha en underbar ledighet.
    Du vet att du är välkommen om planerna drar dig neråt.
    Kram/Gunilla
    Höll på att glömma. Jättefint skapande både kort och LO.

  10. Maria Hassel Says:

    Guud vad härligt! Jag är helt solo på jobbet i 3 veckor nu. Bara jag i hela bygget förutom ev. besökare som kommer till mig. Såå det blir nog ganska lugna veckor. Kram Maria Hassel

Kommentera

