Var på släktkalas igår…

…och träffade min söta kusin:

DSC_0139

Det blev en härlig dag på Ölands djurpark med perfekt väder. Lite sol, lite moln och lagom temp. Jag åkte karuseller också och då är jag lycklig. =)

Idag har vädret varit skit så det har scrappats med gott samvete. =)

rockbabe
Jag har scrappat utan mönstrat papper!! =) Stjärnorna och ”babe” är egna overlays.

happysmile
Hm…ibland får man bjuda på sig själv. Vilket jag alltid gör med några glas vin i kroppen och någon tar fram kameran. =)

acherryforyourthoughts
En layout till K8an:s liftblogg.

Sist men inte minst kan du titta här om du gillar skisser (jag har lagt till några) och här för att köpa stämplar. =)

Nu väntar soffan för lite slötittande på tv…klockan tio börjar Prison Break igen!! Jag har verkligen saknat de två snygga bröderna. =)

Kram på er!

6 svar to “Var på släktkalas igår…”

  1. sannaf Says:

    WOW vilka snygga layouter!!! Coola overlays du har gjort!!!!
    hihi vilken söööööt kusin!

    KRAM

  2. Sonja T Says:

    Hej hopp!

    Vilka ”glad-lo’s”, superfina, som alltid;) Hoppas det blir en lo på dig o kusinen med sen… slående likhet, moahahahahihi:)

    Ha en fortsatt skön vecka!
    Kram, Sonja

  3. K8an Says:

    Hahaa du är bara för goo (din kusin med 😉

    Kram

  4. Aase Says:

    Vilken söt kusin du har:=)
    Underbara LO, och du njuter av ledigt härligt precis som här. Har använt flera av dina skisser nu i dagarna ska bara fota så kommer de upp på bloggen. Tack för de nyaste du lade ut 🙂
    Kramen Aase

  5. Henrietta Says:

    Jag tycker iof att du är sötare än kusinen :o))
    Kramar

  6. Milla Says:

    Hihihi, vilken sötnos 😀
    Jättesnygga LO:er! Jag gillar verkligen din enkla stil! Skisser är precis vad jag behöver nu… har tvärstopp i scrappandet…

Kommentera

