Så där lyckligt trött…

…är jag idag. Tapetseringen är klar (blev skitbra!), Ikea-besöket blev lyckat (och dyrt) och nu slappar vi i nya soffan med tända ljus i nya ljusstaken och ett glas vin framför mig…fast det är måndag. =) Imorgon blir det sista rycket när tavlor, fönsterbrädor, fönsterlampor mm ska upp. Problemet med vardagsrumsrenoveringen är bara att nu vill jag renovera fler rum. =)

Man måste ju varva ner mitt i renoveringar också…här kommer det jag skapat:

påminstubbe
Gillar rött och turkost tillsammans. =)

happy
En layout som jag inte vet om jag gillar eller inte. =)

loveyougirl
Detta fotot har jag scrappat ett par gånger innan men jag gillar det så mycket!

grattis

grattisdetalj
Har jag sagt att jag gillar Pearl Maker? =)

minialbumframsida

minialbum1

minialbum2

minialbum3

minialbum4

minialbum5

minialbum6

minialbum7

minialbum8

minialbum9
Ett minialbum gjort med BIA:n….vet inte riktigt om alla sidor är helt klara än. =)

Det var allt från en trött men lycklig tjej….kram!

4 svar to “Så där lyckligt trött…”

  1. Maria Hassel Says:

    Wow! vad du hinner med!

  2. Aase Says:

    Låter som en härlig plan att njuta i sofan med ett glas rött. Vilken dag det är spelar väl ingen roll när det är semester…. Kramen Aase

  3. Gunilla Says:

    Nu blev jag sugen på att renovera. Så fort jag nämner ordet här hemma springer maken och gömmer sig:=D! Men nu minsann ska det blir av!

    Härliga alster du har gjort! Full av ideér som vanligt. Här finns det alltid så mycket fint att kika på. Du har verkligen öga för detaljer.

    Sköt om dig och njut av sommaren.
    Stor kram till dig/Gunilla

  4. sannaf Says:

    Åååååååååå så mycket fiiiiiiiiiint!!!

    Vad härligt att renoveringen blev så bra och att ni hittade en massa härligt att shoppa! Nu vill jag se bilder.

    Ja jag blev också sugen på att fortsätta att renovera här hemma också efter att vår matsal/vardagsrum blev klart ….

Kommentera

