Äntligen är semestern slut!

Ja, jag skojar inte. Det ska bli skönt att börja jobba igen…tycker det har varit en skitsemester. Det har varit dåligt väder, jag har varit down större delen av tiden… Nu ser jag fram emot hösten med nya möjligheter där jag har stora planer! =)

Den här veckan som snart är slut har har gått i Scrappakaljas tecken. Jag har packat ordrar, ätit, packat ordrar, gått på toa, packat ordrar, sovit, packat ordrar, ätit, packat ordrar, gått på toa, packat ordrar…. Ett stort tack till alla som hjälpt mig få mer plats i butiken! Många spännande nyheter är på G! =)

Det var först i går och i dag som jag kunnat sitta ner i pysselhörnan lite:

you

youdetalj
En layout som ser skrikigt blå ut, men den är turkos IRL. Detaljbild på ”You” som jag stansat ut i rosa filt. Till vänster skymtar ni också en av You Do:s  rosor. Filt i flera olika färger finns redan i butiken och rosorna kommer upp i butiken i nästa vecka.

partybrudar
Jennifer med kusin Moa i en nyårsskål. =)

baraföratt
Slutligen ett enkelt ”Bara för att- kort”.

Om ca 1½ timme spelar Kalmar FF mot Elfsborg. Jag hejar på FF (så klart!) och Jennifer hejar på Elsfborg (förrädare!) så det kan gå hett till! =)

Kram på er!

12 svar to “Äntligen är semestern slut!”

  1. SusanneSj Says:

    Yummie yummie = )
    Härliga upplägg som du alltid får till på dina LOs. Färgkombo rosa + turkos är jättehärlig.
    Har några kort som jag måste göra innan jag kan börja med LO.

    Jag har en vecka kvar och vill inte börja jobba än på läääääääääänge… = (

    Ha en bra start på veckan!
    Kram

  2. Fia Says:

    Trist att du känner så…men samtidigt bra att du ser fram emot jobbet! Som vanligt superfina alster!

  3. Jenny Says:

    Tråkigt att semstern inte vart bra, men då är det skönt att börja jobba. Själv har jag tre veckor kvar och ska faktiskt åka till kalmar i morgon och semestra där några dagar.
    Kanonfina saker har du i alla fall gjort.

  4. Henrietta Says:

    Viva Karlskrona var nytt för i år! Trevligt när det händer lite :o))
    Hoppas att det blir bättre nu när du ska jobba, P har sin första dag idag med
    Kram på dig!!

  5. Gunilla Says:

    Inte ofta man hör att man längtar så mycket tillbaka till jobbet. Hoppas att det blir superbra för dig.
    Jättefina alster som vanligt. Läcker detalj med bokstäverna i filt.

    Sköt om dig och ha en bra vecka.
    Kram/Gunilla
    Tusen tack för supersnabb leverans av fina saker.

  6. myamia Says:

    jag har hört flera prata på samma sätt. som att dem blivit snuvade på semestern, pga vädret. så trist. jag har ju bara jobbat så jag har klarat mig.
    underbara alster du visar 🙂 kram

  7. monica Says:

    Trist att du inte haft någon bra semester…men skönt att höra att du ser fram emot jobbet igen! Jag hade gärna varit ledig läääänge till men är inne på sista veckan nu.
    Snygga alster i störtsköna färger!

    Ha det gott!
    kram!

  8. Aase Says:

    Ooops, kan ju säga att Elfsborg är liiite mer mitt lag. Även om jag inte är ngn fotofantast. Men sin hemma stad trogen 🙂 Underbaa LO som vanligt, skrev ut de nya skisserna idag gissa vem som ska vara i scraphörnan i morgon 🙂 Underbara skisser du gör …..
    Visst var jag också nöjd med att semestern var över, sovit bort tre och njutit av en 🙂 Men det var kul att träffa barnen igen :)och jobbbarkompisar
    Kram kram Aase

  9. Karin Says:

    Härlig färgsprakande LO!! Låter spännande med nyheterna som kommer i shoppen! Hoppas hösten blir bra…..ibland kan jag riktigt längta till höstmys och ett annat lugn än sommaren då så mycket ska ske!

  10. sannaf Says:

    Vad mycket fantastiskt fint du har gjort både i det här inlägget och det innan. Du är så fantastiskt kreativ och får till allt du gör!!!!
    Trots att du hade så mycket ordrar att packa :))

    Massa kramar
    /Sanna

  11. Maria Hassel Says:

    Nää semestervädret har väl varit si så där. Vi har precis kommit hem ifrån 4 dagar i Strömstad och det var mulet och lite kyligt ända tills dagen vi skulle åka hem då solen sken ifrån molnfri himmel…ganska typiskt.
    Idag har det varit fint väder här hemma men nu är vi ju inte vid havet…som sagt. Har gått 4 km och cyklat 14 km. Har ätit alldeles för mycket på semestern…

  12. mariem Says:

    så mycket fint du gör!

Kommentera

