Veckans…

…sammanställning av promenaderna: 9 timmar och 55 min! Jag har börjat mitt nya liv….igen…och därmed börjat röra på mig igen. Jag har gått varje dag denna veckan och det är så himla skönt!

…klipp:
jag
Jag har klippt av allt mitt hår! Nåja, det mesta i alla fall…såå skönt! Nu slipper jag spotta och fräsa varje gång jag borstar tänderna. =)

…roliga: Vi var hos familjen S igår där vi grillade och spelade spel. Hade superkul!

…utmaning: Jag var inne på att testa yoga förut men har nu bestämt mig för att prova Ki-box. Ser fram emot när de passen startar upp…här ska boxas! =)

…spänning: om två timmar spelar Kalmar FF igen. Hurra!!

…skapat:
njuta
Var bara tvungen att testa denna läckra Fjärilbård som jag med en massa andra nyheter la upp i shopen i fredags. =)

grattistilleralillasötnos

bröllopskort

Strax ska vi gå och laga kåldolmar…mums!

Tjingeling!

13 svar to “Veckans…”

  1. Henrietta Says:

    Vad fin du blev i håret!! Du passade verkligen i den frisyren!
    Kram Henrietta

  2. monica Says:

    WOW!!!! Vilken snygg frisyr, du passar kanon i den! Jag är grymt sugen på att klippa av mina längder nu…kan inte ha annat än hästsvans längre *blä* Får se vad som händer på fredag när jag ska till frisören…

    Gillade layouten grymt mkt, snygg bård!

    kram!

  3. ÅsaF Says:

    Woho va snygg frisyr!! Modigt och riktigt rätt! 🙂 Bra jobbat med motionen också, vilket energi du har nu tjejen! 🙂 Dina alster är inspirerande som alltid, och den där fjärilsbården får jag nog spana in… kram!

  4. Aase Says:

    Oj vad snygg frisyr…. nästan som jag 🙂 Festen var sååååå lyckad och 45 åringen firade ända till 06.10 idag :=) Men jag var klokare gick och lade mig kl 02 ca 😉 NU dax att sova för att orak upp till 05.30 i morgon. Kramen AA

  5. SusanneSj Says:

    Hörru! Vad snygg du blev i håret, det passade dig perfekt. Ditt ansikte kom verkligen fram.

    Den bården var mkt dekorativ på en väldigt fin LO.
    Gillar verkligen dina superstilrena kort, de är grymmes!!!

    Kåldolmar, Gud va gott!!!!

    kram

  6. Karin Says:

    Så snyggt håret är!!! Finfina alster också!

  7. Fia Says:

    Å så söt frissa, du passar jättebra i den! Ser så pigg och glad ut!
    Superfina alster som vanligt, gillar bröllopskortet extra mycket! Kram!

  8. rebecka Says:

    vilka fina kort och vilken fin lo du har gjort 😀 underbart!

  9. Åsa Says:

    Åhh vad fin du blev i håret, passar ju kanonbra i kort. Och vilket fint och enkelt bröllopskort!

  10. sannaf Says:

    WOOOOOOW vad duktig du är!!!!!!!!
    Ursnygg frisyr och häärligt fina saker du skapat!!!
    Inspiration på alla plan!!
    KRAM

  11. Maria Hassel Says:

    Supersnygg frisyr!! Jag gillar kort hår också men ska köra min långa variant ett tag till. Kramis

  12. sari hänninen Says:

    snyggt med kort hår…
    å andra sidan vet jag ju inte hur du såg ut innan – men du passar väldigt bra i kort!

  13. Kicki Says:

    Jättesnygg frisyr och väldigt snygga alster!
    Kram Kicki

Kommentera

