En superlugn helg…

…har jag haft. Såå skönt!! Tittat lite på friidrott, fotboll och scrappat. Vad mer behövs? =)

samycketkarlek

together
En layout jag blev mycket nöjd med. =) Följande finns i butiken:

*Mönstrat papper: Simply Luxe Dot- Lime
*Clear Journaling- Cool Guy
*Clear Journaling- Calenders
*QK Border Die- Branch

godjul
Scrappakaljas Skogstokiga- Lillen som tomte.

grattistillkorkortet
Älskar Fancy Pants kraftiga Kraft-papper! =) Finns också i butiken! Stämpel Scrappakaljas textstämplar.

alltarrelativt

Två nya skisser har jag knåpat ihop också. =)

På tal om skisser…nu är det bara några timmar kvar på min skisstävling. Det har kommit in mååånga härliga tolkningar så det kommer inte att bli lätt att utse en vinnare. Jag kommer att behöva några dagar på mig.

Slutligen kan jag tala om att på fredag (21/8) är fysiska butiken stängd. Webbutiken är dock öppen som vanligt. Vill du komma en annan dag/tid- ring eller maila så fixar vi det! =)

Nu blir det mer slappande innan vi drar till idrottsplatsen för att kolla på Noas fotbollsmatch.

Ha en skön fortsättning på söndagen!

Kram!

6 svar to “En superlugn helg…”

  1. Charlotta Says:

    Hej…
    ville bara säga tack för titten !
    kul med lite nya alster,
    du har så himla skön stil !!!
    gillar det du gör !

    //Charlotta

  2. nilla Says:

    Här sitter jag och kollar friidrott samtidigt som jag kikar på dina härliga alster.
    Superfint precis som det brukar. Gillar texten på nedersta kortet, kul. Är smått galet förtjust i textstämplar vet du.

    Ha en skön kväll.
    Kram från mig till dig………

  3. Aase Says:

    Underbara LO båda två… Önskar jag ahde lite emr ork att scrappa, just nu har jag landat i soffan från sängen. Vakande med feber och en gräslig huvudvärk i morses…. Typiskt efter två veckors jobb, hörde att många barn var sjuka i dag så vi har väl åkt på ngn skit. Må gott, lycka till med inskolningarna alltid lika skönt när man gjort klart dem och allt faller på plats!
    Kramen Aase

  4. Karin Says:

    Wow!!! Vilka supersnygga layouter!
    Kram

  5. Mette Says:

    Men du är ju helt otrolig!!!! Helt galet snygga layouter! 🙂

  6. Milla Says:

    Såååå fina LO:er!! Gillar korten massor också. Du e ju så bra!! 😀 Kram!

Kommentera

