Nu blev jag allt lite sugen…

…på att blogga igen. =)

Jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet om eftermiddagarna…det tar på krafterna att jobba med småttingar minsann! Mina tre första inskolningar har gått jättebra men den fjärde fick jag nog för mina synders skull. =) Hon har varit jätteledsen (och skitarg) och i stort sett skrikit sig igenom dagarna. Det var först i dag som hon inte skrek hela tiden…hon har till och med lekt lite och även lett lite mot oss. Och ätit lite mat. Och sovit. Nåja, det blir nog ”folk” av henne med.

I helgen var jag på fest:
aj

Oj, så det kan gå. Visst hade jag smuttat lite från vinflaskan men så farligt var det inte…det var cykeln som inte ville som jag! =D  Jag har nu i några dagar sett ut som Rudolf med röda mulen men det kan jag leva med. Jag har ju i alla fall alla tänderna i behåll! =)

Något annat spännande som händer är nystarten av SWE scrapbook där jag är en stolt inspirationsdesigner. Glöm för allt i världen inte att kika in där i början på september då det sker en spännande nystart!

Inte mycket tid har hunnits med i pysselhörnan med detta har jag gjort sedan sist:

smile

happyinthesun

I morgon jobbar jag till 15.30 sedan är det helg! Ska bli så skönt med ledig fredag utan något inplanerat. DÅ ska jag pyssla!

Sköt om er!

10 svar to “Nu blev jag allt lite sugen…”

  1. Aase Says:

    Åh vilkenotur du haft med näsan ;)Tur att det inte gick värre iaf. Underbara LO du gjort i underbara färger. Har kikat in på Swe ser fram emot en nystart…. ;=)
    Visst är det härligt med en ledig dag, jag har städat hela mit rum idag och fått lite annat gjort, känns så gott när man har energi!!
    Må gott!!! Kram kram Aase

  2. K8an Says:

    Såååå jäkla läckra scrapps! Vilken söt näsa du numera har 🙂 Och tusen tack för ett super mumsigt deko-paket!

    Kram

  3. Susanne H Says:

    Mmm, gillar din rena enkla stil. Superfina layouter!

  4. Maria Hassel Says:

    Oj vilken vurpa du måste ha gjort. Och det var tur att det bara blev skrap på näsan. Min bror vurpade i ett mer överförfriskat tillstånd än ditt och slog ut en massa tänder, spräckte läppen och kunde inte äta någon fast föda alls på en lång tid. Mamma höll på att få chocken när hon såg honom första gången. Så det är kanske inte bara bilen man ska låta stå med alkohol i kroppen.
    Själv har jag det lite tungt just nu. Sover dåligt, hemma är det röra och det känns som om det inte finns någon avkoppling någonstans. Vet inte hur jag ska vända på det hela.

  5. Milla Says:

    Attans osis med cykelolyckan då! Tur att det gick så pass bra iallafall.
    Supersnygga layouter. ”Smile” är toppenfin! Jag tokgillar dina skisser och har scrappat efter flera stycken 🙂 Tack!

  6. Charlotta Says:

    Åh, snygga ! du har så himla snygg stil !!!

    //Charlotta

  7. MissGoldie Says:

    Kolla in i min blogg, jag har inspirerats av DIG! Du gör alltid så härliga LO:s med ”enkla medel”. Less is more stämmer bra in på dig och jag älskar din stil. Ska nog ta och lifta nån av dina LO:s nu när jag ändå är här och snokar 😀 Ha det bra!

  8. sannaf Says:

    Ja vi har ett jobb med fart i 🙂 Jag är också helt slut på kvällarna!!!
    Ser ont ut på din stackars näsa!!!
    Super duper snygga layouter – jag älskar det oranga pappret med vita prickar!!!!
    KRAM KRAM

  9. Henrietta Says:

    Nice näsa damen har hihihi
    Tur att det gick bra!
    Kram Henrietta

  10. Karin Says:

    Snygga layouter!!! ”Happy” är ju helt underbar med ett fantastiskt foto!
    Kram

Kommentera

