I-går-var-jag-på-fest-trött…

…är jag idag. Jag är inte dålig men lite energifattig. =) Det var en mycket trevlig kräftskiva…tack C och M! Det har ni gjort bra!

Resten av dagen blir lugn med så lite att göra som möjligt. Senare i em spelar Noa match så då ska vi åka och kolla på den. Veckan som kommer blir också lugn…ja eller lugn och lugn…på torsdag kommer jag att vara livrädd! Vi har stängt på jobbet för planeringsdag och em ska ägnas åt islandshästridning!! Jag som är livrädd för hästar ska alltså upp på en hästrygg!! Halleluja! =)

Så mycket nytt har jag inte att visa…bara detta som jag skapat för SWE:

anvanddinasakerv37

anvanddinasaker2v37
Denna utmaningen gick ut på att hotta upp sina blommor. Och enkel som jag är tog jag lite Pearl Maker och duttade på. =)

temautmaningkanslorv37
Tema känslor där order är ”Glad”.

Ha en skön fortsättning på söndagen! Kram kram!

8 svar to “I-går-var-jag-på-fest-trött…”

  1. Johanna (hannahoj) Says:

    Va snyggt det blev när du tog Pearl Maker på blommorna, ibland krävs det inte så mycket för att få det där lilla extra. De stora bradsen (antar jag att det är) var ju jätteläckra! Vet nu vad jag ska leta efter på Partillemässan 🙂

    Jättesnyggt kort! Bara så du vet är det liftvarning på det 🙂

    Kram!

  2. Karin Says:

    Tuffa blommor och stilren layout!
    Kram

  3. Aase/ängel60 Says:

    Vad läckra blommorna blir….. Måste testa detta. Här grymt dålig på att använda de blommor jag har 😉 Så snygg LO dessutom, gillar det stilrena sättet du scrappar på, jätte snyggt!
    Njut av höstvädret och en stor Kram Aase

  4. Milla Says:

    Åh så fina blommorna blev. Jättesnyggt kort. Gillar LO:en också. KRam!

  5. SusanneSj Says:

    Vilket bra tips m pearlmaker på blommorna.
    Ursnyggt kort. Din stil är lovely.

    Din LO : )
    Vad jag tycker, det vet du. URSNYGG!!!

    kram o trevlig vecka

  6. JennyB Says:

    Tack för att du delar med dig av dina fina alster!

  7. monica Says:

    hmmm…konstigt att man alltid blir så trött av kräftor 😉

    Dina alster är lika grymma som vanligt! Snyggt som sjutton med pearlmakern. Din lo är så mkt din stil och den är så bra!

    Ha det så bra!
    kram!

  8. Lotta/ FruH Says:

    Så effektfullt med pearlmakers, kanonläckra prickblommor!
    Hoppas att du får en härlig stund med islandshästarna, dom är mysiga – det kanske slutar med att du med blir med häst…. ( grovt skämtat –
    hästbiten…..)
    Ha det gott och rid lugnt!
    Kram,
    Lotta/ FruH

Kommentera

