I DID IT!!

Jag (JAG!!) har idag ridit på en häst. Ja, jag sa en HÄST! När jag och mina kollegor i em kom till gården som har islandshästar var jag inställd på att åka häst och vagn istället för att rida på hästen och det gjorde jag…första halvan av tiden. När vi i ”halvtid” stannade för att fika frågade M och jag ändå inte var sugen på att testa att rida resten av vägen och jag VAR faktiskt lite sugen! Jag har ju svårt för att motstå en utmaning. Det var jättehärligt men jag var lite skrajsen när vi töltade första gången. =) Jag hoppas jag kan ge er lite bildbevis senare då några mobilkameror kom fram under ritten.

Vad gör jag annars! Ja inte är energin på topp precis. Jag jobbar, kommer hem och lägger mig på soffan tills det är dags att gå och lägga sig…totalt slut! Jag hoppas det blir bättre när inskolningarna är klara och vi får ihop den lilla gruppen och alla de små känner trygghet. Just nu är det jobbigt när vi har två ledsna små troll som gråter mycket. =(

Det blir inte mycket tid och ork för pyssel men dessa har nu publicerats på SWE:

Färgutmaningar gillar jag och denna kombo gällde:
farg_v3809_swe

Och så här blev min layout:
fargtemav38

En annan utmaning gick ut på att lifta en av sina egna layouter och här är den layouten jag liftade:
teknikutmaningv38

Och så här blev resultatet:
teknikutmaning2v38

Och så en skissutmaning:
skissv38

Ja just det…fyra nya skisser har jag knåpat ihop också. =)

Ha nu en riktigt underbar helg! Det ska jag ha. =)

Kram!

2 svar to “I DID IT!!”

  1. Karin Says:

    Härligt att övervinna en rädsla! Jag provade också på att rida för ett par år sedan och lite obehagligt var det allt! Hoppas du snart får energin tillbaka. Trots allt har du ju skapat flera snygga alster!
    Kram

  2. JennyB Says:

    Jag är också rädd för hästar, så jag tycker verkligen att du var jättemodig. Heja dig!!!
    Gillar din piratlayout väldigt mycket….snygg rubrik.
    //JennyB

Kommentera

