Aj aj aj…

…det var roligt att rida islandshäst igår men idag är det inte lika kul. Jag har värsta träningsvärken i ljumskar och i sidorna! Det kändes ju inte jobbigt igår. =)

Idag har jag haft en skön, avkopplande och välbehövlig dag. Jag damsög i fm och har haft ett par tvättar men annars har jag slappat (läs scrappat). Jag gick till och med och la mig på soffan i em och somnade en stund. Såå skönt!

Det jag har skapat är till SWE så det kan jag inte visa än men två kort kan jag bjuda på:

julia

juliadetalj
Ett beställningskort till en kollegas dotter som gillar svart och vitt. Love 3D-lack! =)

baraforatt
Och ett ”Bara för att- kort”. Bra att ha!

Jag vill också tipsa om en utlottning hos Jenny som lottar ut ett scrappaket för att fira att hon blivit med blogg. En liten tjuvkik på vinsten:
vinsten_53432712

Sist en liten återblick på sommaren som gick:
Untitled-2.psd.psd

Om nästan en timme börjar Idol…det enda programmet jag följer för tillfället. =)

Ha en skön helg!! Kram!

7 svar to “Aj aj aj…”

  1. SusanneSj Says:

    Juliakortet är bara så COOLT!!!
    Det andra doftar det verkligen höst om.

    Har också varit ledig idag, det har gått i ett. Scrapping ligger långt ner, men tycker det är kul igen, det är alltid något.

    kram o trevlig helg

  2. silwerstar Says:

    det där svartvita kortet är URLÄCKERT!!! 😀

  3. Aase/ängel60 Says:

    Det svartvita är en klar favorit sååååå snyggt.
    Jag laddar batterierna för träffen i morgon.
    Må Gottit Kramen Aase

  4. Petra/Paradise Says:

    Toppenfina kort, som alltid när du pysslat ihop dem vännen! =)
    Idol, jah..det programmet har jag aldrig följt förut, förutom när jag blev gravid..då såg jag lite mot slutet.
    NU är jag nästan helt besatt! 😉
    Roligast är ju för tusan uttagningarna! Förstår inte att jag kunnat dissa detta program innan 😉
    Sen att musiken sällan faller mej i smaken är ju en annan femma =)
    Trevlig helg!
    Kraaaaaaaaam

  5. Johanna (hannahoj) Says:

    Wow va läckert Julia-kortet var! Liftvarning bara så du vet 🙂

    Ja, äntligen är idol tillbaka! Har missat alla avsnitt denna veckan för det har varit så mycket annat att göra, men som tur går de ju i repris i morgon. Idol-maraton med andra ord 🙂

    Kram

  6. Henrietta Says:

    Så mycket nytt och fint du gjort! Ska bli så himla skoj att snart ses igen! Det var ju ett tag sedan!
    Sköt om dig!
    Kram

  7. JennyB Says:

    Jag måste erkänna att jag besöker din blogg varje dag för att beundra dina tjusiga alster och jag blir aldrig besviken.
    Det svart-vita kortet är urläckert!
    Ha en trevlig lördag!
    //JennyB

Kommentera

