En dag att minnas…

I dag har det varit en helt otroligt underbar dag! Solen har skinit från en klarblå himmel och det har varit nästan sommarvärme. Jennifer och jag tog bilen till Dalskär med kameran i högsta hugg och tog ca 70 foton på drygt en timme. Hon är ett sånt tacksamt ”foto-objekt”! Dels så gillar hon att bli fotad, dels så blir hon så bra på bild. Räkna med många layouter från denna dag framöver! =) Ett litet kollage från dagens fotosafari:

Untitled-4

Endast en layout har jag att visa upp idag. Det är från en utmaning på SWE, nämligen en scraplift:

scrapliftv38

Så till en MYCKET rolig grej…jag fick ett meddelande på Two Peas för ett tag sedan och kolla in detta! =) Jag känner mig så hedrad!

I morgon blir det inte så mycket tid i pysselhörnan…det blir fotboll för hela slanten:

*Kl.11 spelar Noa i stan.
*Kl.13 spelar Jennifer hemma. Jag hinner alltså se andra halvleken.
*Kl.15 spelar Kalmar FF…denna matchen ses alltså på TV.
*Kl.17 spelar Alexandra på hemmaplan.

Har jag sagt att fotboll är en stor del av familjen Nilssons liv? =)

Ha en skön fortsättning på helgen!

Kram!

Ett svar to “En dag att minnas…”

  1. JennyB Says:

    Jag och min dotter, som är 16 år, brukar också åka ut på fotorundor tillsammans. Jag fotar och hon är modell. Det är så himla mysigt och roligt att göra tillsammans. Dock tycker hon att jag är lite väl ”jobbig” med min kamera ibland.

    Kram
    //JennyB

Kommentera

