Förkyld…

Det var ett tag sedan nu, men inte konstigt eftersom det snoras och hostas överallt. Hoppas bara att det stannar vid förkylning och inte blir någon feber för det vill jag INTE ha!

Idag har det som sagt varit mycket fotboll på schemat. Noas lag vann med
2-1, Jennifers också med samma siffror. Tyvärr fick Kalmar FF stryk med 1-3 medan Alexandras lag vann med 2-1. Tre av fyra vinster är ju inte fy skam! =)

Ett kort skapat för SWE:
kombutmaningv38

kombutmaning2v38

Och så har jag och min förkylning roat oss med Photoshop ikväll. Det blev en digilo (nej, inte digilo som i  diggi-loo-diggi-ley utan en Digital Layout). Inget märkvärdigt med den men det var ganska kul att pula lite med en sådan. =)
digital

Ska strax slänga mig i duschen för att sedan lägga mig tidigt och läsa. Det är nog vad jag orkar med i kväll.

Kram!

9 svar to “Förkyld…”

  1. JennyB Says:

    Hoppas verkligen att det endast är en liten harmlös förkylning du åkt på. Ta hand om dig nu, så du inte blir sjuk.

    Din digilo var superfin. Gillar färgerna och…ja, hela upplägget är superfint!

    Kram på dig!
    //JennyB

  2. Johanna (hannahoj) Says:

    Du har gjort det igen, vilket underbart kort!!! Usch vad jag blir sugen att sätta mig vid bordet nu, men skola först – scrappa sen 🙂

    kram

  3. Milla Says:

    Meeen vilken snygg digi!! Wow! Kortet är jättefint också. Du är en mästare på att få det enkla att vara något extra!! Kram och krya på dig!

  4. SusanneSj Says:

    Det enkla är SÅ snyggt!
    Din digilo har du absolut lyckats med.

    kram

  5. Anne/anneh Says:

    Visst var det härligt väder i helgen. Fina bilder på J i Dalskär. Vi själva var på Örarevet (eller Öronrevet som mina barn säger =o)) Grillade och hade mysigt. Dottern badade 2 gånger!!!. Snygg header har du fotoshoppat! Och jätteläcker digiLO med!

    Krya på dig nu så du är frisk till K-opel!! Jäkla synd att jag missar…

    Kram

  6. Petra/Paradise Says:

    Attsingen! Du blir förkyld var å varannan dag verkar det som..stackare!
    Sen jag började äta vitaminer varje morgon har jag faktiskt lyckats hålla mej undan förkylningar rätt bra.

    Kortet är superfint! Läckert med hjärtat och pärlflossen!
    Å digilayouten är enastående!! Vilka vackra färger..Å extra fint med det svartvita fotot till =)
    Ta hand om dej!
    KRAM Petra

  7. Lisa Says:

    Vad fina los du gör. Hit kommer jag igen 🙂
    /Lisa

  8. Karin Says:

    Snygg digilayout! Jag har precis börjat en Photoshopkurs. Ska bli så kul att djupdyka i den världen…
    Kram

  9. Aase/ängel60 Says:

    Tänker ofta på detta med rubriker……
    DU har verkligen fått en bra rubrik, If you can DREAM….. Toppen rubrik. Den skriver jag ner i min inspirationsbok 🙂
    Krya på dej, inga elaka förkylningsbaciller vill vi vet av i höst, eller hur?
    Kramen Aase

Kommentera

