Längtar till imorgon…

…då jag ska på scrapträff! =)

Skapat sedan sist:

godjul
Ett kort som jag liftat från Kwernerdesign. Eller liftat och liftat…jag har snott rakt av. =)

skissenv39
Ett kort jag gjort efter en skiss på SWE.

En annan utmaning på SWE var att välja en av sina gamla layouter, göra en skiss efter den och slutligen scrappa efter den skissen. Först den gamla layouten:
teknikutmv39

Så skissen:
skisstillswe
Och slutresultatet:
teknikutm2v39

Jag har även gjort en ny skiss. =)

Ha en härlig fortsättning på helgen!

Kram!

13 svar to “Längtar till imorgon…”

  1. monica Says:

    Åh vad kul med scrapträff! Själv ser jag fram emot helgen i Rottne i oktober =)

    Kul utmaning med skiss o tolkning, gillar färgerna mkt på layouten längst ner!!!

    Ha det så kul på träffen!
    kram!

  2. myamia Says:

    underbara snygga grejer. å jag är så avis. vill oxå på träff 😉 kram

  3. ÅsaF Says:

    Wow så snygga alster!!
    Roligt med träff, hoppas du får det bra!
    Kram Åsa

  4. CillaT Says:

    Jättefina kort och layouter men din nytolkning av skissen är FANTASTISK!

    Kram

  5. Aase/ängel60 Says:

    Tack så jätte mycket för alla dina underbara kommenatere hos mig, jag bir så glad. Det känns precis som jag känner dej på riktigt ;=)
    Japp, jag har scrapapt lite, har ett gäng av dina super skisser på skrivbordet… I morgon lite till att scrappa 🙂
    kramen Aase

  6. sannaf Says:

    Underbart fina saker du skapat… Var väääldigt länge sedan jag kikade runt i bloggar!!! Men nu börjar hösten ordentligt så nu blir det lite oftare tror jag!
    Super inspirerande att titta in hos dig! Som alltid!!!

    Ursnygg bloggtopper har du gjort också!

  7. LillBlomman Says:

    Åhhh hoppas att du får en skojig scrapträff! Visst är det lyxigt att få sätta sig en hel dag! Älskar dina alster men singstar är en favvis! Kramar!

  8. JennyB Says:

    Du har gjort en alldeles fantastisk nytolkning. Så snyggt med grönt och svart.
    Ha det så trevligt på träffen imorgon.
    Kram

  9. zizzi Says:

    Så mycket snyggt du gör!! Kram

  10. Maria Hassel Says:

    Dags att påbörja julkorten antar jag. Kanske får man tid att göra några roliga kreationer i år. Har saknat det där att ha tid för att pyssla. Kram Maria Hassel

  11. Fia Says:

    Helt underbara skapelser som vanligt, grymma du!! Blir riktigt scrapsugen (och lite stressad av ditt fina julkort!)… Kramar!

  12. Milla Says:

    Så läckert att se din skapelse från gammal LO – skiss – ny LO. Supersnyggt!!
    Korten är jättefina. Sån där gran har jag tänkt prova också, det blir så fint!
    Ha det bra! Kram!

  13. K8an Says:

    Hur snygga grejer som helst!! Hoppas du hade det trevligt på träffen 🙂

    Kram

Kommentera

