Börjar känna mig lite normal igen

Jag blev ju förkyld för ett tag sedan men det blev inte mer av det…förrän i söndags kväll. Jag kände mig lite hängig på scrapträffen (Tack Katja och alla trevliga människor som var där!) men på kvällen kom febern och halsontet. Jag har varit hemma från jobbet i tre dagar och kommer att vara hemma imorgon med för säkerhets skull. Eftersom jag höjde rabatten (Scrappakalja) i söndags så fick jag även göra det på nätet och jag har packat ordrar när Panodilen har gjort sitt jobb. Men som sagt…jag är helt klart på bättringsvägen. =)

använddinasakerv39
Skapat för SWE där utmaningen gick ut på använda minst 20 mönstrade papper från spillhögen…och spill har man ju alltid gott om. =)

fotoliftenv39
Min första fotolift…även den på SWE.

fri
En layout som jag påbörjade på scrapträffen och sedan avslutade i dag. Hm…1½ layout och ett halvt kort på ca 8 timmar….inte särskilt produktivt va? Men så blir det ofta på träffar…jag har koncentrationssvårigheter på såna tillställningar. =D

love
Här är då den hela layouten jag gjorde på träffen.

färgv40

färgkortv40
Layout och kort efter färgutmaning på SWE. Rött, gult och blått är INTE färgkombo jag scrappar efter annars. =)

skissenv40

skissendetaljv40
Skissutmaning på SWE. Hm…mycket tjötat om SWE va? Men det är ju en sån ära att få ingå i detta inspirationsteam och vilka roliga utmaningar det finns där! =)

snigelkort
Visst är denna gamla snigeln från Landstoken söt?!

Två nya skisser hittar du här. =)

Nu ska jag ta en liten bloggrunda innan Idol börjar igen….HEJA ERIK!!!

Puss & Kram!

7 svar to “Börjar känna mig lite normal igen”

  1. Milla Says:

    Oj oj oj vilken inspirationskick! Du är en stjärna Mia! Sååå mycket fint!! Fortsätt nu att krya på dig! Kram! /Milla

  2. Anne Says:

    Så mycket fint igen!! Snigelkortet är bara för sött!!
    och cirklar av spillpapper smart och kul!

    Fortsätt och krya på dig nu!! Och tack igen att du piggar upp mig med dina goa kommentarer!

    Kram!

  3. JennyB Says:

    Stackare, så du blev sjuk i alla fall. Krya på dig!
    Du fullkomligt ”spottar” ur dig en massa fantastiska alster!!! Gillar din fri-lo….så gulliga fjärilar.
    Mia, jag måste bara säga att dina fina kommentarer i min blogg värmer så gott. TACK!!!
    Kram på dig
    //JennyB

  4. SusanneSj Says:

    Ljuvligt ögongodis!!!
    LO Fri var bara så helt underbart snygg. Yummie!!!

    Japp, Erik gick vidare, heja heja!

    Krya på dig!
    Kram

    PS Tack för din gulliga kommentar om mitt foto, det värmde : )

  5. Aase/ängel60 Says:

    Mysiga LO du gjort, du har faktiskt inspirerat mig att göra kort….
    Tack för det! För det är grymt roligt när man gör det 🙂
    Njut av en ledig helg, för det tänker jag göra…
    Är precis slut, kram Aase

  6. myamia Says:

    massa snyggt!!!! min favorit är den med alla spillbitarna, den är ljuvlig. hoppas din helg blir bäst, kram mya.

  7. sannaf Says:

    Så mycket snyyyyyyyyggT!

Kommentera

