Host, host…svordom…host

Det är så jäkla jobbigt med hosta nästan varje gång jag blir förkyld! Varför är det så…räcket det inte med snorighet, ont i huvudet, feber, ont i halsen etc?! Tur att jag bara jobbar till kl.12 imorgon…sen är det vila som gäller!

Nog gnällt om detta….hosta eller inte, skapa måste jag: =)

färgtemav41

baraföratt

hej

julkram

kombutmv40

mias

miasdetalj

skissenv41

En blandad kompott var det. =)

Nu ska jag ta och hosta vidare i soffan innan jag ska hämta Jennifer efter innebandyträningen.

Kram!

7 svar to “Host, host…svordom…host”

  1. JennyB Says:

    Men stackare, är du fortfarande krasslig….
    Underbara alster skapar du ändå.
    Krya på dig!

  2. Aase/ängel60 Says:

    Superläckra alster… Attans med hosta, krya på dej snabbt, Kram Aase

  3. Charlotta Says:

    Hej,

    här var nya o fina alster som vanligt *s*, gillar din stil !!

  4. myamia Says:

    bara för att- kortet, det rosa och röda, bara hoppade ut ur rutan och smackade till mig. wow så läckert!!!
    hoppas du blir kry superfort 🙂 kram

  5. Milla Says:

    Host host från en annan del av Sverige.
    Här var det snygga grejer igen. Du är verkligen toppenbra på att skapa inspirerande alster! Hoppas du kryar på dig!! KRAM!

  6. sannaf Says:

    Vilken otur du har som blir sjuk!!!! Krya på dig!!!
    Massa kramar/Sanna

    PS : Ursnygga saker du skapat!

  7. ÅsaF Says:

    Åååå så mkt snyggt du har gjort trots förkylningen!! Imponerad och inspirerad, som alltid 😉 Kram

Kommentera

