En mindre lycklig lördag…

…blev det igår . Först förlorade Jennifers lag med stora siffror. Efter detta förlorar Torsås sin kvalmatch och som om inte detta var nog får Sverige stryk av Danmark! Tyvärr sprang det inte ut en rödvit supporter på planen denna gången. =)

Jag är fortfarande förkyld med hosta så jag får jobba på halvfart veckan som kommer också. Snart MÅSTE den ju med sig!

Ett kort och en layout sedan sist:

använddinasakerv41
Detta kortet gjorde jag till en teknikutmaning på SWE där man skulle använda rubons istället för mönstrat papper.

lycklig
En enkel layout som förmedlar glädje. =)

Kram på er!

6 svar to “En mindre lycklig lördag…”

  1. JennyB Says:

    Hoppas verkligen din förkylning snart ger med sig!

    Visst var det tråkigt med förlusten mot Danmark. Min man var en riktig ”surpuppa” resten av lördagskvällen (jag kom över det ganska snabbt).

    Kram!

  2. Anne Says:

    Tråkigt för J och T-ås 😦 och för Sverige förstås.
    Fast ännu tråkigare är det med din hosta! hoppas du blir bra snart, det tar ju så på krafterna att gå och hosta länge! Gillar gnuggskortet mycket och LOn med! Den är så glad och härlig!

    Krya på dig nu!

    Kram

  3. Milla Says:

    Stackare… det låter inte alls skoj. Krya på dig!!
    Så läckert kort! Rolig idé!
    LO:en är jättesnygg.

  4. SusanneSj Says:

    Enkel, jovisst… men så himla snygg!
    Kortet var otroligt färgglatt.

    Ta nu hand om dig så hostan försvinner.
    kram

  5. Henrietta Says:

    Hoppas att du snart mår bättre!
    Kram Henrietta

  6. Karin Says:

    Massor av nya fina alster här hos dig!! Hosta är också något jag får så fort jag blir förkyld, men det är mycket bättre sedan jag börjat med Pulmicort direkt när förkylningen börjar. Jag har en superbra husläkare som lärt mig detta.
    Kram

Kommentera

