Ett kort inlägg ikväll…

…eftersom helgen har varit händelsefattig (läs skön). Igår var jag med Jennifer på bortamatch annars har jag inte gjort mycket förutom att surfa, skapa och slappa. Mer såna helger åt folket! =)

bak

kort

kombinationenv42

fotoliftenv42

Ha en underbar vecka!

Kram!

12 svar to “Ett kort inlägg ikväll…”

  1. ÅsaF Says:

    Låter som en härlig helg! De behövs de där helgerna i lugnt tempo 🙂
    Snygga alster som vanligt, diggar den första extra mkt. Läckert med rosa till pepparkaksfoton! 🙂 Kram

  2. Gunilla Says:

    Härligt med ”bara vara” helger. Dom är nog allra bäst!
    Underbara alster som du skapat. När jag ser på dina bilder så TOKLÄNGTAR jag till ”sommarfötter”!!

    Kram/Gunilla

  3. sannaf Says:

    Kikar in och säger KRAM å ha en toppenvecka!!!
    Jag vill också ha sommarfötter! NU… Fast det blir till att kura i soffan under en filt 😉 (Ganska mysigt ändå)

  4. Aase/ängel60 Says:

    Lika inspirerande alster som vanligt, du är verkligen duktig! Själv har jag tillbringat dagen på Inkido och återförsäljare kurser….superkul!
    Fick åka med min syster som har en liten shop….
    Kram kram Aase
    PS Jennifer är Välkommen till Borås, jag bor 1,5 mil utanför, ja du också om du vill hälsa på.DS

  5. SusanneSj Says:

    Det låter som en underbar helg. Själv har jag också försökt att bara vara, det är verkligen en övning.

    Vad fint det blev m alla småbilder. De övriga var också kalas = )

    Ha en bra vecka!
    Kram

  6. LillBlomman Says:

    Mmmmm gillar! Särskilt den där kidsen dricker! Såååå fin!!! Och kortet har du fått till så fint med de söta papperna! Kramiz!

  7. monica Says:

    Vad härligt det låter med en ”händelselös” helg =) Det är de som gör att man orkar resten…
    Jättehärliga alster o foton!

    Ha det gott!
    kram!

  8. zizzi Says:

    Håller med! Mer sådana helger. Jag längtar efter dom…Barnen blir ju större. Allitd lika skapande är du och lika snyggt blir det! Kram på dig!

  9. JennyB Says:

    Sådana ”bara-vara-helger” är även mina favorithelger. Jag önskar dig fler sådana helger.
    Riktigt fina alster har du skapat. Ja, jag blir ständigt så imponerad av din kreativitet.
    Heja dig!!!
    Kram

  10. Fia Says:

    Både jul och sommar i samma inlägg, kan det bli bättre!? Älskar fotfotot!
    Hoppas att du har en bra vecka! Kramar!

  11. Milla Says:

    Skönt att ta det lugnt! Det behöver man ibland. Snygga alster och störtskönt foto! Kram! /Milla

  12. Karin Says:

    Alltid lika härligt att titta in här hos dig!
    Kram

Kommentera

