Just nu handlar livet om…

…jobb och innebandy. Fotbollssäsongen är ju slut så nu är det innebandy för hela slanten. Självklart måste jag ju scrappa mellan varven…annars mår jag inte bra. =)

använddinasakerv43
Utmaning på SWE där utmaningen gick ut på att använda färgade stämpeldynor.

färgv43
Färgutmaning….gissa färgen…  =D

skissv44
Skissutmaning…Helenes skisser är bara sååå inspirerande!

teknikv43
Även denna till swe där utmaningen gick ut på att välja en layout från swe:s team, göra en skiss efter den layouten och sedan scrappa efter skissen.

Untitled-1.psd
Slutligen en layout som INTE är till SWE. =)

Just det…några nya skisser har det blivit också. Hittas här.

Till helgen ska vi ha halloweenfest…längtar!! Hur ska ni fira halloween?

Kram!

7 svar to “Just nu handlar livet om…”

  1. SusanneSj Says:

    Du är så himla fyndig. Jag gillar så mycket att titta på det du skapar, det stilrena snygga = )

    Jag ska till Sthlm till helgen och hälsa på svåger o svägerska. Fest blir det också.

    kram o må gott!!!

  2. Henrietta Says:

    Vad ni sportar i er familj :o)) Jag blir trött bara jag läser om det :o))
    Snart ses vi igen!!
    Ha det så gott!
    Kram Henrietta

  3. Milla Says:

    Så fina alster! Blev grymt sugen på att stämpla med bubbelplast efter att ha sett din fina! Snyggt med färgad stämpeldyna.
    Den nedersta LO:en gillar jag. Snyggt med blommorna och swirlen.
    Kram!

  4. JennyB Says:

    Fantastiskt fina alster!!! Jag gillar den sista lo:n på din vackra dotter väldigt mycket. Gillar verkligen hur du fått till det med blomman swirlsen.
    Vi ska också på halloweenfest till helgen. Jag har skaffat röda horn……hihi
    Hoppas du får en mysig halloween!!!
    Kram!

  5. Charlotta Says:

    Här var det ju nya fina alster som vanligt *s*, gillar framför allt ”Me”, så himla läckra färger och läckert upplägg !
    Ha en härlig helg !

  6. Fia Says:

    Underbara hela högen! Plockade faktiskt fram bubbelplast igår för första gången på länge! Ha en trevlig Halloween, här blir det nog spökmaränger 🙂
    Kramar!

  7. Karin Says:

    Supersnygga layouter! Jag måste också scrappa för att må bra!!! Konstigt behov tycker vissa….
    Kram

Kommentera

