Så har halva veckan gått…

…tänk att det snart är helg igen! =) Det bästa med denna helgen är att I-N-G-E-N-T-I-N-G är inplanerat!! Innebandy är kul men A har speluppehåll denna helgen och J spelar borta och jag hänger inte med (!) denna gången. Jag känner att jag  behöver en lugn och slapp helg där jag får soooova länge, scrappa myyyycket och bara myyysa. =)

Förra lördagen hade vi ju halloweenfest här hemma. Äcklig mat (till utseendet alltså), ett X antal glas vin, trevligt sällskap och några spel. Så här såg maten ut:

mumie
(Kock- Alexandra)

varmratt
(Kock- Eva och jag)

efterratt2
(Konditor- Alexandra)

efterratt1
(Konditor- Alexandra)

efterratt3
(Konditor- Alexandra)

Jag har varit så jäkla trött på sista tiden att jag inte ens orkat scrappa. Jag har varit sugen men när jag väl satt mig i pysselhörnan har inspirationen varit som bortblåst. Jag får hoppas att den kommer till helgen när jag fått sova och är lite utvilad. Dessa layouter skapade jag för ett tag sedan till SWE:

kombinationsutmaningv44

skissv45

Två nya skisser har jag gjort också. =)

Ha en fortsatt härlig vecka!

Kram!

 

8 svar to “Så har halva veckan gått…”

  1. Aase/ängel60 Says:

    Tack för skisserna de har jag redan hittat 🙂 Fina som alltid. Har dina skisser utskrivan och laminerade i en ring 🙂 Snyggt som attan och lätt att ta med…9×9 cm 🙂 Ta det lugtn och njut av helgen, läskig mat, var det gott???

    Kram Aase

  2. Fia Says:

    Ööööörk, vad läbbigt det såg ut, mumien var ju för rolig 😀 Diarrén såg godast ut, hahaha!
    Superfina layouter som vanligt! Kramkram!

  3. Milla Says:

    Hahaha vilken läbbig mat!! Cool!
    Skönt med en lugn helg. Vi har en hyfsat lugn vi med. BARA ett kalas (inte hemma) och en innebandycup 🙂
    Fina skapelser! Kram /Milla

  4. Anne Says:

    Men fyyy vad ä*****t maten ser ut, var det gott?
    diarrée och hjärnsubstans, urk!! Härliga alster som det brukar vara här =0) Hoppas helgen blir skön och du får vila och skapa =0) Snart är det ju träff också =0)

    Kramar!

  5. sannaf Says:

    Bläääääääää vad läskigt det ser ut… men jag antar att det smakade gott.
    KRAM å tack för fina orden i bloggen!!!!
    Trevlig helg och hoppas du får vila lite så du får ork att scrappa fler härliga snygga layouter!

  6. JennyB Says:

    Dessa maträtter måste jag komma ihåg till nästa års halloween. Gillade mosad fladdermushjärna. Är det en köttfärspaj/gratäng?
    Underbara alster du skapat!!!
    Ha en skön helg!
    Kram

  7. SusanneSj Says:

    Hua, vilken mat. Huvudrätten skulle jag nog inte få ner…

    Hoppas du piggnar till snart så man får fortsätta njuta av dina fina skapelser.

    kram kram

  8. Henrietta Says:

    Vilken läskig mat ni gjort! Tur att man vet att det inte är mumier och dyl.

    Hoppas du känner dig piggare!
    Kram Henrietta

Kommentera

