Jag ber så hemskt mycket om ursäkt…

…jag är U-S-E-L på att besöka och kommentera i era bloggar för tillfället! Tiden finns helt enkelt inte till. Särskilt inte nu när jag även jobbar fredagar. Hur i helsefyr ska det gå till hösten när jag börjar jobba heltid?!  Nåja, det är inget att gnälla om nu. =)

I dag efter jobbet var jag på Blomsterlandet och köpte 10 nya blommor och några krukor. När jag putsade alla fönster i går em/kväll så såg…..verkligen SÅG hur många hängiga (läs döda) blommor jag hade i fönstrena. Jag var även inne på Rusta och köpte 3 nya adventsgrejor (två stjärnor och en ”adventskvistgrej”. Ser så fram emot fredag då jag tänker fuska och tända upp allt. Hur gör ni? Fuskar ni också lite eller är ni ståndaktiga och väntar ända till söndag? =)

Som vanligt har jag varit ”tvungen” att skapa lite mitt i kaoset…”scrappa är som balsam för själen” läste jag någonstans för längesedan….so right! =)


Till SWE där utmaningen var att använda sina journalingstickers/stämplar. Utmaningen gick väl egentligen ut på att man skulle skriva en himla massa journaling…men det bidde inte så mycket text från mig. =)


Ett enkelt julkort jag gjorde på scrapträffen i söndags. På 8 timmar gjorde jag 2 st kort…hm…inte särskilt produktivt jag vet. Men jag hade det i alla fall supertrevligt med Henrietta. Tack för sällskapet, vännen! 


Andra kortet jag gjorde på träffen. Inte nog med att jag bara hann/hade inspiration till två kort….de är ju så fasligt avancerade också! =)


Kombinationsutmaning där kraven var rutigt papper (jag använde overlay istället), rubons (blomman och fjärilen) samt stickers (Grattis på din dag).


Materialutmaning ”Koka soppa på en spik”. Man skulle leta i skåp och skrymslen efter något som inte är köpt scrapmaterial. Jag hittade detta metallhjärta som suttit på en ljusstake.


Färgutmaning- Röd. =)


Tema- Scrappa om det bästa med någon. Jag har scrappat om Noa och hans härliga humor. =)


I love Mist! =) Nr3 är en mask från Tim Holtz….lööööve it…massor med bokstäver och siffror!


Mist igen. =) Fasen, kommer inte ihåg vad utmaningen gick ut på. =)


Skissutmaning.


En annan skissutmaning. =)


Temautmaning känslor- Stolt. =)

Slutligen en liten sneakpeak på vad jag har att se fram emot:

Om vi inte hörs innan- Ha en superdupermysig första advent!!

Kram!

9 svar to “Jag ber så hemskt mycket om ursäkt…”

  1. Fia Says:

    Wow vad mycket fint! Den översta layouten är såå fin! Jag förstår dig, det är mycket nu…jag är också usel på att kolla runt och blogga.
    Mysigt med stjärnor, jag tänkte hänga upp mina imorgon! Kramar!

  2. LillBlomman Says:

    Man bara liksom dånar av allt snyggt! Älskar Humor layouten och Kram kortet och tomtekortet och och!! Jag brukar inte heller vara så produktiv på träffar:) Man måste hålla låda och så också:) Jag har fuskat i år. Får besök på lördag så då vill man ju ha lite fint hemma! Julgardiner och några saker är redan uppe men måste köpa två nya hängstjärnor då lillkaramallen drar ner allt i fönsterna! Döda blommor har jag inne i bastun, då får de en fridfull död liksom:) Näh jag ska nog slänga nu:) Kramar!

  3. sannaf Says:

    Ååååå vilka urfina saker du gjort! Du är makalöst duktig!

    jag har fuskat lite med några stjärnor och en och annan ljusstake… Hinner inte fixa allt under helgen, så man måste börja lite tidigare. Då hinner man njuta lite längre 😉

    Näe det är inte lätt att hinna med allt man vill när man jobbar.
    skickar en stor KRAM till dej!

  4. Petra/Paradise Says:

    Du! Ha inte ångest för att du inte kommenterar hos alla…
    vem är bättre? Inte jag iallafall 😉
    ojojoj vad du varit produktiv!!
    Å alla kort och lo´s är superfina!
    Gillar hur du använt dig av glimmermist!
    Det är så läckert! Ännu läckrare i verkligheten då man kan se hur det glittrar! =)

    Hoppas allt är bra med dej annars!
    Du får ha en ordentligt myspysig första advent!

    STORA KRAMAR Petra

  5. Gunilla Says:

    Hallojsan på dig!
    Ingen fara att du inte bloggra så mycket. Gör det när du hinner och känner för det.
    Helt fantastiskt underbart fina saker du har skapat. Älskar dina fräscha kort och läckra layouter.

    Här ska det forsättas att fejas idag. Så jag tror det blir tjuvstart i morgon.

    Sköt om dig och ha en dundrans skön helg och första advent.

    Kram/Gunilla

  6. Maria Hassel Says:

    Tid är en bristvara även här. Tiden har aldrig någonsin rusat så fort som nu i mitt liv och det känns som om jag kommer att bli gammal i raketfart om det ska fortsätta i den här takten…

    Är dock ledig denna fredag och bakar bröd hela dagen. Det är så himla kul!
    Brukar fuska med advetsgrejorna men i år ligger jag hopplöst back. I fjol tror jag att jag hade stjärnorna uppe 1-2 veckor innan advent. Nu får jag vara glad om där kommer upp nåt imorgon lördag…
    Kramar
    Maria Hassel

  7. Anne Says:

    Tack för trevligt sällskap på träffen!Det blev ju 2 fina kort!! Härliga LOer med. Får se när det blir nåt juligt här mitt i köksrenoveringen. Får väl vara glad om jag har ett färdigt kök till julen, ha ha…

    Ser spännande ut det sista, nya stämplar kanske?

    Kram och ha en skön första advent!

  8. Milla Says:

    Åååh så mycket fint du skapat! Hoppas du haft en trevlig första advent! Kram!

  9. JennyB Says:

    Fantastiska alster som vanligt!!!
    Jag känner liksom du att det är svårt att hinna med bloggandet och att lämna kommentarer. Men jag tycker inte att vi ska ha dåligt samvete för det. Du är ju helt fantastiskt som ständigt inspirerar med din blogg. Tack för det!
    Kram på dig!

Kommentera

