Jag njuter av denna tiden…

…tiden innan advent är ganska så mörk och tung men nu känns det bra! Adventsstjärnor på plats, några julklappar redan inköpta, det har blivit lite kallare och jag räknar ner till lite ledighet. =)

Idag har jag varit på kurs hela dagen eftersom jag är hemsideansvarig på jobbet. Puh…mitt huvud är inte skapt för att ta in så mycket info på en och samma dag. Nämner någon ordet ”Modul” ikväll så skriker jag! =) Tack snälla Henrietta för lunchen!!

Det blev i torsdags bestämt att jag börjar jobba heltid redan i februari. Istället för att ta in en ny personal på 50% (en kollega ska börja plugga) så erbjöd sig M och jag att börja jobba full tid istället. Känns ganska bra att börja med detta på våren när det börjar bli ljusare och det blir mer ledighet eftersom det finns ”röda” dagar.

Inte mycket nytt skapat att bjuda på eftersom mycket av min pysseltid har gått åt till att skapa för SWE…ni missar väl inte julkalendern hela december där vi i teamet har något att visa upp varje dag. Ja, det har vi ju varje dag annars också men nu är det lite mer julrelaterat. =)


Älskar detta papper!! =)


En av mina nya textstämplar som ligger ute på Tradera. =)

Om en liten stund ska vi kolla på film…”En natt på muséet”. =)

Kram!

8 svar to “Jag njuter av denna tiden…”

  1. zizzi Says:

    Hej vännen!!!
    Jag skickar lite viktinspiration till dig så kan du väl vara snäll och skicka lite skaparinspiration tillbax!!!
    Kram kram

  2. Maria Hassel Says:

    Juletid och julefrid. Det är trevligt med alla vackra ljus i trädgårdar och fönster! Jag har också börjat operation nedräkning till lite ledighet. Idag blev jag dock alldeles yr i huvudet när jag hoppade av bilen utanför jobbet och det sitter fortfarande i……bara man inte blir sjuk nu också….
    Ha det gott!
    Kram Maria Hassel

  3. monica Says:

    Härligt att få lite inspiration av dina alster! Layouten var klockrent i min smak =)
    Jasså, så du är också hemsideansvarig 😉 Här är en till som jobbar på det…

    Ha det bra!
    kram!

  4. Karin Says:

    Härligt att se allt fint du gjort!! Visst är det svårt att hinna med att titta runt i alla bloggar!
    Kram

  5. LillBlomman Says:

    Vad skönt att du njuter! Jag myser också nu när det är lite ”jul i vårt hus” bättre än grå och trist November! Här är nästan alla klappar inköpta så det känns sköööönt! Så söta kort du gjort! Och lo med pippi på också! Kramar!

  6. Milla Says:

    Jättefina grejer! Trevlig helg!

  7. sannaf Says:

    Superduper fina kort och layout.
    Vad skönt att det känns bra inför våren och att det känns ok med heltid.
    Ha en härlig 2:a advent.
    KRAM

  8. SusanneSj Says:

    Hej,
    vilka vackra kort. Gillar enkelheten SÅ mycket. Dessutom en inspirerande LO.

    Kram o ta hand om dig!

Kommentera

