Värdig vinnare!!

Har suttit som på nålar ikväll men nu är det klart- Erik vann Idol 2009! Äntligen en Idol som jag hållit på från början! =)

Vilken härlig start på helgen!

Kram!

3 svar to “Värdig vinnare!!”

  1. JennyB Says:

    Visst var Erik en värdig vinnare….men jag gillade Mariette.
    Ha en trevlig lördag!
    Kram

  2. Maria Hassel Says:

    Så bra det var igår! Till och med jag satt uppe och väntade på resultatet. Härligt!

  3. SusanneSj Says:

    OH JA!!!! Jag håller fullständigt med.
    Han var klart bäst.

    Min son var där med sin flickvän och kikade på finalen. Han sa att det var en häftig upplevelse.

    kram kram

Kommentera

