Inne i ett kortstim…

…för tillfället. Fasiken vad kul det är….ska bara träna mer på färgläggningen. =)


Mitt första kort med stämpel från TGF…sååå söta stämplar! =)


Nallar kan man ju aldrig få nog av heller. =)


Hm…mysko färg här. Paketet har egentligen samma färg som det gröna prickiga mönsterpappret. Ni får använda er fantasi helt enkelt. =)


Tokgillar denna stämpel!


Och så en skisstolkning på SWE.

Vi kör ju med julkalender på SWE och häromdagen var det min tur. Jag visade upp ett gäng enkla och snabba julkort:

Inga avancerade grejor…quick and easy, just the way I want it! =)

I morgon blir det Luciafirande på jobbet. Då blir det ”Pippa-låten”. En kille kan inte säga/sjunga ”Tipp tapp, tipp tapp” så det blir ”Pippa pippa, pippa pippa” istället. =D

Ha en underbar fortsättning på veckan!

Kram!

6 svar to “Inne i ett kortstim…”

  1. Fia Says:

    Superfina allihopa! Du är så produktiv!
    Ska absolut skriva ut kladdkakereceptet, det är världens godaste! Kram!

  2. sannaf Says:

    Tjohooooooo vad fina!!!! WOW du är så mega duktig !
    KRAM

  3. ÅsaF Says:

    Jag gillar dina alster massor och tycker det är jätteinspirerande att titta in här trots att jag inte pysslar så mkt själv just nu. Samlar idéer i scraptankarna så länge 🙂
    Tack för din goa kommentar hos mig!! 🙂
    Kram Åsa

  4. Gunilla Says:

    Träna på färgläggningen!!??? Vet inte vad du menar, SUPERFINT tycker jag.
    Du gör verkligen toksnygga både kort och LO:s.
    Det är en fröjd att kika in hos dig.

    Ha det bäst min vän♥

  5. SusanneSj Says:

    Att du är helt fantastisk på att göra LO vet jag.
    Men du är outstanding på att göra kort också.
    DU ÄR GRYMMES!!!
    Nu blev jag sugen på att göra ett par julkort till, dock så är det försent : (

    Kram o trevlig helg

  6. LillBlomman Says:

    Det är alltid lika inspirerande att kika in till dig! Vad skoj att kortmakeriet känns skoj! Du gör verkligen massor av fint! Ha en bäst helg! Kramar!

Kommentera

