Jag har sänkt kraven i år…

…det blir köpt julgodis från oss. =) Eftersom jag jobbar även dagen innan julafton finns inte så mycket tid över till knäck, kolor, nougatkulor m.m. Storstädning blir det inte heller och knytkalas har vi alltid haft vad gäller julmaten…så det blir en lugn och stressfri tid innan julafton…så jäkla skönt! =)

Eftersom mamma och jag tänker ha ett stånd på marknaden i maj blir det mycket skapande till detta framöver. Jag tänker försöka sälja kort, presentetiketter/blomkort, flaskkort, bokmärken, tändsticksaskar, miniböcker medan mamma säljer sina handgjorda smycken. Ska bli så kul att stå på marknaden med goa mamma! =)

Här kommer lite av det jag tänkt ha med mig:


Dessa är alltså minikort som är tänkta att använda som antingen blomkort eller som presentetiketter.

Strax kommer maken tillbaka från affären med min choklad och då tänker vi se en av de nyare Wallander-filmerna. Myspys ikväll alltså! =)

Ha en toppenhelg!

Kram!

4 svar to “Jag har sänkt kraven i år…”

  1. BeHappy Says:

    Låter verkligen trevligt ! Fina kort du gör ! Trevlig kväll !

  2. SusanneSj Says:

    Oj, det lär inte bli några problem för dig att få sålt på marknaden i maj.

    Man måste inte göra julgodis, det går lika bra med köpt : )

    kram kram

  3. Aase/ängel60 Says:

    Varför känner så många stress inför ju legentligen? Det blir ju alltid väl 🙂 jag njuter just nu av att vanknat pigg, kanske är det glädjen över att vara ledig och landa batterierna under de närmaste veckorna som gett energi. Vilka underbara marknas saker du gjort 🙂
    Må gott! Njut av lite ljus och annat gott. Kram Aase

  4. sannaf Says:

    Du kommer att sälja massor av kort!!!! Vad kul att vara med på en marknad!

    Skönt med jul utan stress… Jag tänker inte heller stressa, kanske gör något julgodis, men det finns ju så mycket i affären 😉

    KRAM KRAM

Kommentera

