Textstämplar till salu!

Nu säljer jag mina sista textstämplar för denna gången. Har andra på G =). Vill du köpa någon/några så lämna en kommentar till detta inlägg med din mailadress så hör jag av mig med betalningsuppgifter och slutsumma inkl frakt. Stämplarna kostar 20 kr/st.

9 svar to “Textstämplar till salu!”

  1. Mia Says:

    Vill bara tala om att jag redan sålt 1 st av följande stämplar:
    *Ålder är bara ett tal
    *Du ser inte en dag äldre ut
    *En himla massa grattis
    *Grattis till guldklimpen
    *Hjärtliga gratulationer
    *Det är dig dag idag
    *Till brudparet

    //Mia

  2. Lindha Says:

    Hej!

    Skickade ett mail ang. stämplar till dig! Hör av dig om det är så att jag kan köpa dem av dig!

    Mvh Lindha

  3. Fialia Says:

    Hej Mia! Jag skulle vilja ha:

    Ha en underbar jul
    En himla massa GRATTIS
    God Jul & Gott Nytt År

    Kram!
    /Fia

  4. Aase/ängel60 Says:

    Ooops mina favorit textstämplar
    En liten kille,
    till en underbar vän,
    mitt hjärta slår för dej……
    skulle väldigt gärna vilja flytta hem till mig 🙂
    Kram kram Aase

  5. cecilia johansson Says:

    Hej!
    Dessa stämplar skulle jag vilja köpa av dig, eller de som finns kvar.-)
    en liten tjej
    det är tanken som räknas
    you rock
    grattis cooling
    du ser inte en dag äldre ut
    ålder är bara ett tal

  6. Lindha Says:

    Tusen tack för stämplarna! Anlände idag och jag är jättenöjd!

    Gott nytt år!

    Lindha

  7. SusanneSj Says:

    Hej Mia,
    jag fattade dig helt fel vart stämplarna fanns… men nu så : )

    Jag önskar att köpa;
    ”Kram”
    ”Du finns i mina tankar”
    ”Hjärtat” (med text i)

    Hoppas dessa finns kvar.
    Kram kram Susanene

  8. Gunilla Says:

    Dina textstämplar är verkligen SUPER så jag beställer några till.
    Bara för att…..
    1000 tack…..
    Hipp Hipp Hurra för Dig…..
    Ville bara säga……
    Det var det hela. Hoppas att du SNART kommer med fler kul texter.

    Kram/Gunilla

  9. Anki Says:

    Hejsan!

    Jag köper gärna dessa;
    Förlåt jag glömde…
    Till ett busfrö
    Grattiskramar

Kommentera

