Det blev ett låååånt inlägg…

…när jag bara ville önska er alla Gott Nytt År! =)

I dag blir en slappardag…är lite seg idag. Vi var nämligen på fotbollsturnering igår kväll/natt. Dels blev det sent, dels är man ju på helspänn när grabbarna spelar. Det gick dock ganska bra, de vann alla sina fyra gruppspelsmatcher och här utfärdas en liten skrytvarning: Noa gjorde enda målet i sista matchen. =) I kvartsfinalen gick det mindre bra…stryk med 2-3 och därmed ute ur turneringen.

I dag har vi städat. Det är en stor fördel med halvstora barn…de kan (läs tvingas) hjälpa till med ex dammsugning ibland. =) Det är så skönt att komma hem nyårsdagen till ett hus som inte ser ut som tredje världskriget. Det är ju inte helt omöjligt att man har lite huvudvärk den dagen heller. =)

Nu kommer en kavalkad av skapat, både sånt jag gjort för ett bra tag sedan och sånt jag gjort i dagarna:

Ja det var det hela. =) Hoppas att ni får en riktigt roliga nyårsafton!

Kram!

14 svar to “Det blev ett låååånt inlägg…”

  1. Gunilla Says:

    Som min yngste brukar säga när det gäller hans ålder ”när jag ska städa är jag typ 25 och när jag ska festa är jag 15”! Lite kul tycker jag allt. För det är väl så han sammanfattar mina ord;=D!!

    En kavalkad med fina alster som du visar upp. Du är en fena på att inspirera. Behövs nu när luften gått ur lite efter allt julpyssel.

    Hoppas att du får ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT ÅR♥!!

    Kram//Gunilla

  2. sannaf Says:

    Waaaaaaaaaaaow vad mycket fint du har gjort… Gillar framförallt den översta layouten MASSSSSSSSSOR!!! Fotot är så himla bra också!
    Du inspirerar…..
    Vill önska ett gott nytt år också!
    KRAM

  3. JennyB Says:

    Jag (vi) har också haft en städdag idag. Visst är det skönt när barnen är stora och kan hjälpa till med städningen. Från vår sida krävs det dock ibland lite mutor/hot för att städningen ska verkställas. Jag älskar din ”happy” layout. Den är ju bara så fiiiin!!!!

    Önskar dig ett Gott Nytt År och jag håller tummarna för att du slipper huvudvärken 🙂
    Kram!

  4. Karin Says:

    Vilken härlig kavalkad!!! Hoppas du får ett trevligt nyårsfirande!
    Kram

  5. Aase/ängel60 Says:

    Tusen tack för stämplarna som anlände med posten idag 😉 Hoppas du får en härlig nyårsafton med god mat och dryck 😉
    Vill också önska dej Gott Nytt År
    Kram kram Aase

  6. Linda/Gulligullan Says:

    Tack för hälsningen i min blogg! Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

  7. Petra/Paradise Says:

    Shiiiit! HUr hinner du människa?! Alla dessa skapelser?!
    Du är så fantastiskt duktig! Å får ju till det varje gång =)
    Adressboken var fin! Satt senast idag å funderade på att köpa en ny. KÖÖÖÖÖPA en ny?!!?! när man kan GÖRA en själv!!! =D
    TAck för inspirationen vännen!

    Nä, nattisdax..

    Ta hand om dej å gott nytt år!!! =)

    KRAMAR Petra

  8. monica Says:

    Vilken produktivitet!!! Underbara alster =)

    Önskar dig & din familj ett riktigt Gott Nytt År!

    kram!

  9. LillBlomman Says:

    Oj, oj så mycket fint! Gillar allt men fårkortet och de med hjärtan på rad gillar jag lite mest:) Hoppas du får ett trevligt slut på 2009! Kramar!

  10. Henrietta Says:

    Gott Nytt år gumman! Hoppas ni får det toppen bra!!
    Jag gillade verkligen adressboken!!! Är texten en stämpel eller hur har du gjort?
    Kram Henrietta

  11. Maria Hassel Says:

    Gott Nytt År önskar jag dig! De här påsarna som jag köpte av dig i fjol julas. Var kan man köpa dem nu när du stängt Scrappakalja? De är så himla bra när man vill ge bort lite hasselnötsbiscotti eller andra småkakor. Har fler kvar men när de är slut så vill jag gärna kunna köpa fler.
    Kram Maria Hassel

  12. Fia Says:

    Ååå så mycket fint, den översta är helt underbar! Å vad jag också vill ha en BIA… GOTT NYTT ÅR!!! Kramar!

  13. ÅsaF Says:

    Superfina alster Mia!! Happy-layouten är så sprudlande, en sån man borde se varje dag! 🙂
    Gott nytt år! Kram Åsa

  14. SusanneSj Says:

    God fortsättning på det nya året.

    Hur blev det med huvudvärken?
    Själv hade jag också en mycket trevlig Nyårsafton.

    Jag bara undrar… Hur hinner du skapa så fantastiskt mycket vackert?????? Mina ögon står rakt ut. Toppenfina alster.
    Nu blev jag jätteinspirerad och känner att jag måste gå upp till mitt pysselbord : ))))))))

    Jag har skrivit i tre st stämplar som jag önskar köpa om dessa finns kvar.

    Kram kram

Kommentera

