Om förra inlägget var långt…

…så är detta kort. Har inget speciellt att skriva så jag visar det jag gjort istället. =)

Sista lediga dagen imorgon. =(

Kram!

3 svar to “Om förra inlägget var långt…”

  1. JennyB Says:

    Så tjusiga alster! Snygg färgkombination, rött o blått, på sista kortets blomma.
    Ja, imorgon börjar allvaret (jobbet) för oss båda igen. Tiden och ledigheten har gått alldeles för snabbt……som vanligt.
    Kram

  2. Maria Hassel Says:

    Såå mycket fint du gjort! Här bakas det mest men idag blir det nog inget. Vi har för mycket bröd uppe som måste ätas upp först och bröd är ju godast nybakat. Så jag väntar tills imorgon.
    Istället har jag gjort en ny upphottad variant av min cappuccinomousse. Hade grejor kvar till en omgång till och tyckte det var synd att slänga de ingredienserna. Tog denna gång i grovt riven choklad också och tror att det blir en höjdare!
    Kram
    Maria Hassel

  3. Karin Says:

    Snygga alster! Fin text om vänner och stjärnor!
    Kram

Kommentera

