Jag kan absolut inte fatta…

…vart tiden tar vägen?! Veckorna går supersnabbt och helgerna går ännu fortare.

Förra helgen hade vi ju kroppkake- spelfest…och det var skitroligt!! Dock var söndagen mindre kul…mådde asdåligt! Vin och Turkisk peppar är ingen bra kombination…hur gott det än är. =)

I veckan har det varit jobb och p-möte för hela slanten. Helgen har varit lugn…så lugn att jag inte ens orkat ta ner adventsstjärnorna. Nåja, de springer inte ifrån mig, det hinns med i veckan. I dag har Jennifer spelat innebandymatch. De mötte ett lag som det brukar förlora mot med ganska stora siffror (förra blev det 1-11 i baken) men idag hämtade de upp underläge 0-3 till 3-3. Tyvärr gjorde de ett skitbyte precis på slutet så motståndarna kunde göra ett sista mål. =(

Nu kommer en kavalkad på det jag pysslat med i scrapväg:


Min söta bagare. =)


Till SWE…man skulle beskriva sig själv med tre ord.


Jag fortsätter med korttillverkningen till marknaden i maj. Gör korten ganska enkla så behöver de inte kosta så mycket. =)


En av mina nya stämplar…såå söt! =)


Älskar även denna stämpeln.


Ett enkelt kärlekskort…


Till SWE. Utmaningen var att använda en stans (cirkeln i högra hörnet), tyg (etiketten ”Coola”) samt symaskinssöm (över cirkeln samt sytt fast etiketten).


Till SWE:s kortonsdag….skapat efter en kortskiss.


Inte ofta jag gör avlånga kort men här är ett. =)


Ett bra-att-ha-kort….visst har man alltid någon som man saknar.


Även denna till SWE….en scraplift.


Här var utmaningen att hitta en logga och göra en annorlunda rubrik.


Ännu en ny stämpel. =)

That´s all for this time. I veckan som kommer avslöjas en liten hemlis. 😉

Kram!

12 svar to “Jag kan absolut inte fatta…”

  1. Karin Says:

    Oj, så mycket du scrappat! Layouten ”Bus” är min favorit!

  2. Maria Hassel Says:

    Livet går såå fort! Tycker också veckorna rinner i väg och helgerna likaså. Jular läggs till jular och midsommaraftnar passerar i ett rasande tempo. Under tiden blir man äldre… Det gäller att njuta och ta vara på dagen.
    Kram Maria Hassel

  3. Anne Says:

    Underbara kort du gjort och fina LOer med! hemlis??? spännande…..

    Ha en bra vecka!

    Kram

  4. monica Says:

    Härligt, är så scrapsugen o är ute på inspirationsrunda och här hittade jag massa nya alster =) Kan inte välja någon favorit…alla lika snygga!

    Hemlis? låter spännande…

    Ha det bra!
    kram!

  5. SusanneSj Says:

    Hemlisar är alltid kul, det ser jag fram emot : )))

    Dina kort är inte enkla. De är så himla fina och du inspirerar mig i massor.
    Dina LOs likaså, man blir glad av att titta på dom.

    Ha gott!
    *kram*

  6. anneli78 Says:

    ÅHHH så mycket fint du har i din blogg! Älskar din stil!

  7. Monnah Says:

    Mums, vilken massa gott!

  8. JennyB Says:

    Hej du kreativa människa. Vad du skapar!!!
    Underbara alster……verkligen!
    Ibland är det faktiskt värt att betala priset med huvudvärk och seg kropp dagen efter 🙂
    Kram!

  9. Mette Says:

    WOW!!!! Vad mycket fint du har gjort!!!! Helt otroligt kreativ är du och allt blir ju bara så fint! 🙂

  10. Henrietta Says:

    Jag gillar verkligen din stil!

    Du har en sak i min blogg!

  11. Petra/Paradise Says:

    My gooooossch!!
    Människa!! du är helt ofattbar!
    Vilka kort, vilka lo´s!
    Jag blir så avis på dig som kan göra dessa underbara, enkla varianter!
    Gör jag såna så blir jag sjukt missnöjd å tycker de är för rena.
    Men du får till dem så fint.
    ÅÅÅH! Det finns så många favoriter att välja bland!
    Det avlånga kortet med nyckelpigan på huvudet är supersött! Lo´n om dej själv är så himla läcker!
    Dina enkla kort som textremsan och det röda hjärtat..*mums* eller varför inte bröllopskortet!
    Du kommer sälja som SMÖÖÖÖÖÖÖÖR!!

    TAck för inspirationen vännen!!

    Ta hand om dej nu å hoppas baksmällan släppt nu *fniss*

    KRAMISAR!!

  12. SusanneSj Says:

    Väntar å väntar å väntar…

Kommentera

