Sköööönt…

…att ha kommit igång med träning! Step-up:en i söndags var SKITROLIG!! Träningsvärk i vaderna? Svar JA! =) På torsdag ska jag testa Puls-passet! Jag tänker inte sluta med mina promenader bara för att jag kommer att träna 2 dagar i veckan men det är skönt att variera sig lite. =)

En enda layout har jag att bjuda på….är så trött efter att jobbat om dagarna och sedan varit ute och gått eller tränat så jag är som en död sill om kvällarna. =D

Ett kort och koncist inlägg.

Puss & Kram!

2 svar to “Sköööönt…”

  1. Ulrika Says:

    Tassar förbi o tipsar om en utlottning hos mig med chans att vinna..

    http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

    ..ett presentkort från en underbar Scrapbutik 🙂

  2. Åsa Says:

    Kul att du tyckte om step:en.
    Det är jag som gjort passet 🙂

Kommentera

