Glad!

Jag har nämligen fått tre superfina awards! De två första kommer från Gunilla och Henrietta och är denna:

Jag får återkomma med 7 sanningar om mig samt utse 7 bloggare som jag gillar lite extra. =)

Den tredje kommer från Lillblomman. Titta vilket fint KAOS-kort hon gjort till lilla mig och vilka fina ord om mig…blir rörd.

Lillblomman firar även 50 000 besökare i sin blogg och firar detta med  en bloggcandy….kolla bara in allt mumsigt:

Jag är också glad över att mina textstämplar är så uppskattade….så det kommer fler (läggs snart upp på Tradera). Här en liten sneakpeak på dessa:

Som jag sagt förut….tiden och orken räcker inte till allt man vill nuförtiden. Med allt menar jag givetvis pyssleriet. Här kommer i alla fall lite:


Ett kort till Alexandra som snart fyller 18 år….gråter en skvätt…..hur har hon blivit stor så fort?! Kortet skapat efter en utmaning på SWE.


Vänskapstema på SWE.


Slutligen ett studentkort.

Om några timmar dags för andra step-up-passet….niiiice! I torsdags var jag på Puls-passet….nånstans i mitten av det passet var jag så nära död man kan vara utan att vara död…asjobbigt!! Men kul!

Glöm inte att kramas….pekar på inlägget nedan…. =)

Kram!

4 svar to “Glad!”

  1. Maria Hassel Says:

    Bra jobbat! Jag har pulsat 5 km idag och oj vad trött jag blev!!
    Kram Maria Hassel

  2. sannaf Says:

    Superduper fina saker du gjort!
    Kram kram och ha en bra vecka!

  3. Petra/Paradise Says:

    Du är väl värd KAOS-awarden!!! Å kortet du fått är så himla fint!! =)

    Dina kort är megafina alla tre! Förstår inte att du hinner göra tre även om tiden tryter 😉

    Jah..jag skulle ju uppdaterat bloggen igår..men tiden(läs orken) fanns inte så jag tar det idag stället =)
    ..lite senare..ikväll

    TA hand om dej stumpan!
    Å tummarna upp för dig som kommit igång med träningen!!! =D

    KRAMISAR

  4. Mette Says:

    Åhhhhh vad massor med fint igen!!!! Du är så himla duktig!

    Stort Grattis till ditt nya DT uppdrag också! Vad roligt! Och klart att de ville ha dig! 🙂

    Kram!!!!

Kommentera

