Nu är det fredagsmys…

…och jag ligger i soffan som en död sill. Det känns i knopp och kropp att jag jobbat heltid denna veckan! Make och son tittar på Australia (de har inte sett den men det har jag så jag kollar med ena ögat medan jag bloggar), J sitter vid datorn och spelar Sims och A är hos pojkvännen hela helgen.

Det enda inplanerade i helgen är att vi ska till familjen S imorgon kväll. Då blir det röstning i melodifestivalen. =) Jag har ingen aning om vilka som är med i år men titta och rösta ska vi! En intern röstning alltså. =)

Skapat i veckan? Not much… Hoppas ork och inspiration infinner sig nu i helgen.


Skissutmaning på SWE.


Färgutmaning på SWE.


Till kortutmaningen på SWE.

That´s it…har som sagt varken orkat eller haft tid till mer.

Avslutar dagens bekännelse med att tipsa om mina nya textstämplar som nu ligger ute på Tradera.

Kram!

9 svar to “Nu är det fredagsmys…”

  1. JennyB Says:

    Passa på att vila och bara ta det lugnt nu när det är helg. Var rädd om dig!
    Är själv också helt slut efter en intensiv vecka. Jag tänkte också ägna en stor del av helgen till skapande. Har fått en ny besatthet…..att teckna porträtt….
    Kram!

  2. Pysselpetra Says:

    Älskar din LO ”vårkänslor” den är grym!!!!
    perfekt i sin enkelhet ♥♥♥

  3. SusanneSj Says:

    Du får till det så rackarns bra hela tiden : )
    Gillar dina enkla papper som du använder dig av.

    Kram

  4. LillBlomman Says:

    Hoppas att helgen varit bra! Underbara saker du skapat! Kramar!

  5. Therese Bäck Says:

    Ville bara tala om att jag har gett dig en blogg award på min blogg, för inspirerande layouter och en härlig blogg;)
    Kram Tessalonika

  6. Maria Hassel Says:

    Här går det mesta trögt just nu… trots att jag inte jobbar heltid utan egentligen har det ganska bra…
    Maria Hassel

  7. Aase/ängel60 Says:

    Visst är det skönt med kvällen efter en tuff dag på jobbet, tyvärr är det mesta tufft just nu men det stundar väl bättre tider :=) Scraplust sökes kan man annonsera efter den tror du? Ideér är det inget fel på bara svårt att få det gjort pga orken…..
    kram kram Aase

  8. Johanna Says:

    Härligt att se litet vårkänslor komma upp, jag är också litet inne på det spåret även om snön ligger tjock.

  9. sannaf Says:

    Dunderfina – mitt favvo kort blev kärlek!!! Urfiiiiiiint

Kommentera

