Tänk vad tiden gått fort…

…imorgon fyller Alexandra 18 år! Hoppas du får en underbar födelsedag, älskling!

Så har det då gått en vecka sedan jag bloggade sist…inte så flitigt kanske men som jag tjatat om förut- tiden och orken… Jag kom aldrig iväg till familjen S förra lördagen. Kände mig superhängig och trodde att jag var på gång och bli sjuk men efter att ha vilat hela lördagen kände jag mig piggare på söndagen. Dock blev det inte så mycket pysslande som jag hade önskat men that´s life.

Veckan som gått har varit jobb, p-möte och ryggläge i soffa´n….TOTALT slut när jag kommer hem från jobbet! I torsdags hade vi 5-årsjubileum på jobbet med pompa och ståt. Två av mina kollegor klädde ut sig och körde ett gäng sånger blandat med lite spex. Det blir lite extra med all utrustning vi har vad gäller mikrofoner, keyboard och grejor…är man en förskola med inriktning musik & drama så är man! =) Vi hade även en trollkarl som var helt suverän…även de minsta barnen orkade dessa ca 45 min som han höll på. Vi avslutade sedan med ett stort glassberg med sprakande ljus samt dropin-fika med hembakade semlor. Mycket lyckat jubileum!

Här kommer det lilla, lilla som jag hunnit (och orkat) skapat;


Skissutmaning på SWE


Veckans skiss på Brunsons blogg.


Kortutmaning på SWE.


Slutligen ett kort med en av mina nya textstämplar. =)

Avslutar detta inlägg med att önska tre saker:
1. Att snön som genom ett mirakel är borta när jag vaknar imorgon bitti.
2. Att morgondagens melodifestival bjuder på bättre musik än förra lördagens.
3. Att jag imorgon är extremt pigg och riktigt sprudlar av inspiration!

Ha en underbar helg!

Kram!

10 svar to “Tänk vad tiden gått fort…”

  1. sannaf Says:

    Jag känner igen mig! Massa att göra och sååååååå trött!!!!
    Urfina layouter du gjort!!!
    Grattis till stora tjejen 🙂 Urk vad fort tiden går!
    Tack för alla dina gulliga kommentarer i min blogg. Jag blir så glad!
    KRAM

  2. sannaf Says:

    PS: Korten är ursöta! Hjärtkortet är sååååå gulligt

  3. Maria Hassel Says:

    Nämen……jag tyckte att förra veckans melodifestival bjöd på ovanligt bra låtar!! Där ser man hur smaken är olika. Förr om åren har jag nästan skämts på artisternas vägnar så dåliga låtar där varit, men nu tyckte jag alla utom en var helt ok.
    Vi får se vad som bjuds i kväll.
    Kram Maria Hassel

  4. JennyB Says:

    Känner precis som du…..helt slut efter en arbetsdag. Snön och allt mörker suger mycket energi. Din Alexandra är på fotot väldigt lik Jennifer Aniston, tycker jag. En riktig skönhet…..
    Ha en bra helg!
    Kram

  5. SusanneSj Says:

    Jag bryr mig inte hur ofta du uppdaterar. Bara du uppdaterar. Du vet att jag gillar ju din stil skarpt : )
    Man måste som sagt både hinna och ha lust.

    Jag ska inte ens titta på Melodifestivalen. Förra lördagen var inledningen med Charlotte, Nanne och Sonja det bästa av allt. Olas låt gillade jag skarpt, mycket bra. Jag tittade på skidsprinten på andra kanalen istället. Idag blir det scrap istället för TV.

    kram och ta det lugnt

  6. monica Says:

    Inte bara jag som är trött verkar det som…det blir inte mkt gjort här heller för tillfället men jag hoppas det ändrar sig snart!

    GRATTIS till tjejen, det är inte klokt vad tiden går 🙂

    Så supersnygga alster du gjort, blir tokinspirerad!

    Ha en bra Alla ♥ Dag!
    kram!

  7. Petra/Paradise Says:

    Hejsan gumman!

    Dina kort och lo´s är som vanligt bedårande!
    Denna gången tar dock korten täten. Alltså..jag är helt kär i dina två sista kort..speciellt den med ugglorna!
    Tänk..texten var så sjukt fyndig tillsammans med dessa söta fåglar!! 😉
    Helt UNDERBART!!

    Hoppas du haft en toppenbra alla hjärtans dag gumman!!

    ta hand om dej, å du..ha inte dåligt samvete för att du inte uppdaterar en gång per dag..
    För tusan! Man har ju hundra andra saker att göra också..eller hur!?! 🙂

    Kramisar!!

  8. Milla Says:

    Jättefina saker du skapat ännu en gång!! Hoppas ni hade en bra helg! Kram!

    P.S. Det bruna papperet på mina kort kommer från Panduro 🙂 D.S.

  9. Gunilla Says:

    Vilka underbart fina alster du har gjort!
    Kortet med ugglorna är bara för läckert.

    Ingen fara med att du inte uppdaterar oftare. Det är bara en hobby och ska kännas kul och avkopplande.

    Sköt om Dig och ha en fin dag.
    Stor kram/Gunilla

  10. Karin Says:

    Hej! Här är en till som är helt slut efter tre intensiva dagar på jobbet! Så mycket fint du trots allt hunnit skapa!
    Kram

Kommentera

