Inne i ett pysselstim…

Jag har inte så mycket nytt att skriva men jag skapar desto mer. Såå skönt att ha fått tillbaka ork och inspiration igen….det kanske är promenaderna som gör det? =)


Skissutmaning på SWE.

Och så ett gäng kort till marknaden:

Kram!

7 svar to “Inne i ett pysselstim…”

  1. monica Says:

    Härligt Mia!!!

    kram ♥

  2. maria Says:

    Grymt snygg LO! I like!

  3. Karin Says:

    Oj, så flitig du varit! Massor av nya fina alster. Dessutom hinner du promenera…..kan du inte skicka lite motionsinspiration till mig så jag kommer igång!

  4. Gunilla Says:

    Tror det är promenaderna som gör det. Tycker man rensar så bra när man går!
    Underbart fina alster som du skapat!
    Gillade speciellt ditt motorcykelkort, LÄCKERT!

    Nu ska jag ta mig en tur i trädgården i det underbara vädret.

    Sköt om dig och ha en trevlig påsk.
    Kram/Gunilla

  5. KatarinaR Says:

    Så mycket snyggt du gör!
    Kanske jag borde promenera mera jag också!
    Glad Påsk!

  6. sannaf Says:

    Hääääärligt!!! Wow vad du skapar!

    Vill kika in och önska en GLad påsk!
    KRAM

  7. JennyB Says:

    Så härligt att läsa att du är en riktig piggelin nu!!!
    Du har verkligen skapat urtjusiga kort!
    Önskar dig en Glad Påsk!
    Kram

Kommentera

