Vilken tur…

…att jag hann skapa alla utmaningarna på Scrappiz CC innan jag blev sjuk! Ligger idag med värsta förkylningen och megaont i halsen. Har säkert blivit smittad av Noa som legat pall sedan i onsdags. Han är på bättringsvägen dock.

Här kommer en kavalkad av skapat…både till Cybercropen och annat:


Ja det är väl så nära det romantiska/vintage som jag kan komma. =)


Ett färgstarkt grattiskort.


Påskkort skapat för SWE.


Scraplift på SWE.


Bröllopskort till marknaden.


Och ett till. =)

Och så alla utmaningarna på Scrappiz:


Fokus på stämpelmotivet…man fick inte ha mer än 3 dekorationer eller tre ord i texten.


En utmaning där man skulle göra både ett kort och en layout samt använda samma pappar till båda.


Här skulle man använda minst 3 foton och ha med handskriven journaling.


Digital utmaning…första gången jag scrappade efter en digi-template. =)


Skissutmaning.


Kortskiss och kravet att använda mönstrat papper från 3 olika tillverkare.


Utmaning- stämpla, embossa, något rivet samt att använda 3 blommor i olika färger.


Skissutmaning.


Kortutmaning med tema ”våren”. Jag blir alltid sprudlande glad när våren kommer så därför blev kortet så här. =)


Teknikutmaning där man fick välja 5 st saker från en lista.


Här skulle man inspireras av en bild. Jag valde färgerna. Man fick också välja om man ville göra kort eller layout eller både och…jag valde både och. =)


Färgutmaning- använd endast gul, orange, lila och grön. Man fick inte ens ha med svart och vitt. Svårt men det gick. =)


Bandutmaning.


Utmaning som gick ut på att använda två element på vardera layouter som visades.

Så där ja…det var det hela. Första gången jag gjort alla utmaningarna på en CC. Ni har väl inte missat att det även förekommer en Påsk-CC på Brunsons? Massor av roliga utmaningar…så kila dit vetja! =)

Jag har lagt upp en ny skiss också…nr 97. Fasen, det börjar närma sig 100 skisser….kanske ska jag ha en tävling när den kommer? =)

Nu ska stackars sjuka jag lägga mig tillrätta i soffan och bara kurera mig. =)

Ha en härlig fortsättning på påsken!

Kramis!

13 svar to “Vilken tur…”

  1. Sara_80 Says:

    Hej!
    Hittade hit tack vare Scrappiz och jag säger bara WOW!!!! Vilka fina kort och Lo´s du gör! Helt i min smak och jag kommer säkerligen lifta några om det är ok med dig. 🙂
    Hit kommer jag fler gånger 🙂
    Kram Sara

  2. LillBlomman Says:

    ja, du vännen, vad säger man? Ord räcker inte till liksom! Holy makarony:) Vet liksom inte vilken som är finast för det är ju såååååå många! Att du skapat till alla utmaningarna och ändå håller tokhög standard är galet imponerande! Love it all! Stackare att du blev sjuk! Skickar en krya på dig kram!

  3. Mette Says:

    Men Hallå!!!!! Vad mycket snyggt! Du är ju helt makalöst duktig! Och allt du gör är så himla snyggt!

    Krya på dig!

  4. Linda Says:

    Så otroligt mycket fina saker! Man blir verkligen inspirerad av att kolla in här…
    Hoppas du kryar på dig snart!

  5. Johanna ~ Silwerstar Says:

    Så otroligt fina alster du har fått till! Jag älskar verkligen din stil, du är så jäkla BRA!!!

  6. henrietta Says:

    Hoppas du kryar på dig snart!
    Många fina saker har du hunnit med iaf .o))

    Kram Henrietta

  7. ÅsaF Says:

    Waoooo va du skapar mycket tjejen!! Superduperfint! Vilken härlig skaparglädje! 🙂 Krya på dig nu så du kan njuta av vårkänslorna fullt ut! Kram

  8. Aase/ängel60 Says:

    Åh vad mycket fint en underbar scrapkavalkad 😉
    Blir alltid lika inspirerad när jag kikar in hos dej!!!
    Stackars lilla dej, hoppas du kryat på dej snabbt som bara den 😉 Jag ska iaf vara ledig hela veckan gissa vem som njuter…..
    Kramkram o Krya på dej!!! Aase

  9. Petra/Paradise Says:

    OH MY GOD!! Alltså, jag blir lika sjukt impad var gång!
    Hur lyckas du människa? Det verkar liksom inte finnas någon hejd i ditt skapande!
    Det sprutar ut kort och lo´s å du verkar aldrig lida av idétorka.
    Jah du vännen, du har gjort det igen!

    MAGISKA alster!
    Blev kär i ALLT!!

    Men ska jag välja en favorit denna gången så tar jag nr 1! Din lo, den var så himla vacker!
    Underbart fint med texten som gömmer sig under det rivna pappret, å den söta ståltråden runt fotot.

    WOW!

    Krya på dej gumman!!

    Många kramar från lilla mej, som just nu är en väldigt lycklig tjej 😀

  10. cattis Says:

    Och vilken kavalkad!! Superhärliga och inspirerande alster!! WOW!

  11. sannaf Says:

    Waaaaaaaaaaaaaaaow vad snygga saker – och MÅNGA! du är så galet kreativ! Så snyggt och vilka härliga papper! Det med molnen på är ursnyggt!
    KRAM å krya på dig! Här e de någon maginfluensa som är inne på 2a varvet…. bläääääääää

  12. JennyB Says:

    Underbara alster…… du är sååååå duktig!!!!

  13. CillaT Says:

    Wow, vilken härlig radda med alster! Vilken inspiration! Den översta är helt makalös och de andra kommer inte långt efter=)

Kommentera

