Börjar så sakteligen piggna till…

…är snorig som fasen men halsont och feber är borta. Ska försöka pallra mig iväg till jobbet i morgon. Får ta det lugnt…hm…inte lätt att ta det lugnt bland 30-35 ungar förstås. =)

I dag har jag varvat vila med lite pyssel (abstinensen efter flera dagars soffliggande ni vet). =)


Skapat för SWE…skissutmaning.


Även detta kort är skapat för SWE….kortskiss.


Skapat för Brunsons…skiss igen. =)

Och så ett par kort tíll marknaden:

Jag vill också passa på att säga att mina nya skisser hittas numera här. =)

Några auktioner på Tradera har jag också igen. =)

Om vi inte ”hörs” innan så får ni har en toppenhelg! Själva drar vi till Ullared. =)

Kram!

7 svar to “Börjar så sakteligen piggna till…”

  1. Aase/ängel60 Says:

    Underbart att du är på benen igen….jag tokgillar att ha en veckas ledighet 😉
    Scrappar för fullt och njuter med en bok och en kopp kaffe 🙂
    kram kram AA

  2. Gunilla Says:

    Sitter också här med något jäkla virus som vägrar lämna kroppen. Nu får det banne mig vara slut på infektioner.

    Men piggare blir jag allt när jag ser ditt fina skapande. Gillar din stil massor.

    Ullared säger du. Undrar om jag någonsin kommer att komma dit. Har hört många spännande historier från vänner som varit där!!
    Hoppas du/ni får en trevlig tur.

    Kram och trevlig helg till dig också/Gunilla

  3. Mette Says:

    Vad skönt att du piggar på dig!
    Och massor med härliga alster har du gjort! Din stil är helt underbar!!!!!

  4. sannaf Says:

    Ursnyggt!!!! I love prickigt!
    Ha så kul i Ullared
    KRAM

  5. SusanneSj Says:

    Hej,
    det var längesedan jag var här. MEN…
    ”Härmed utnämner jag dig till Sveriges duktigaste scrappare alla kategorier, både LO och kort”.
    Jag vet inte om du fattar själv hur duktig du är????
    Har suttit o kikat igenom MASSA inlägg nu och jag är som vanligt mycket imponerad av dig.

    Skulle gärna vilja se din nya snygga frisyr. Själv är jag SÅÅÅ trött på mitt hår, usch.

    Stor kram till dig o hoppas du känner dig bättre

  6. Mahlin Says:

    Nu har jag suttit här och dregglat, hehe, och inspirerats av dig i en hel vecka snart. Spanat in dina alster på cropparna och bara njutit. Fy rackarns vad du är bra. Det är så jägarns snygga grejer du visar upp. Jag är absolut med i joggemia-fanclub (om den inte finns tycker jag vi startar en, susanne och jag =) ) . Jag står längst fram och viftar med vimplar!

  7. LillBlomman Says:

    Japp en till i Joggemias fanclub anmäler sig:) Toksnygga kort och den första lo´n är så vacker i romantsik stil men endå med din toutch på den! Kramiz!

Kommentera

