Jag har återförenats med Robban!!

Är så lycklig! Ja, jag dumpar alltså inte maken för en ny kille vid namn Robban….nej jag har tagit fram min Craft Robo igen! Och så kul vi har tillsammans! =) Nedan ett par kort skapat med hjälp av min CR. Tyvärr så kraschade vår stationära dator för ett tag sedan så alla min länkar/filer försvann. =( Ni som har några bra länkar på bra sidor till gratis cutting-filer (GSD eller DXF) får hemskt gärna dela med sig! =)


Hittade en fin mall som jag skar ut med min Robban. =)


En söt klänning som jag också skurit ut.


En body med bilar på till nyfödde killen. =)


Ja självklart kan man göra en body till en flicka också. =)


Ett långt kort som jag gjort på längden.


I cirkeln står det ”Once a dreamer, always a dreamer”…vilket är Noa i ett nötskal. Han har alltid varit lite av en dagdrömmare. =)


Hittade en sån söt digistämpel på nätet. Finns massor att hitta! =) Tokgillar även min nya prick-bakgrund från Hero Arts!


Jag blev sugen på att stämpla direkt på cardstock Kraft och färglägga. Det blev inte riktigt så blått som jag hade tänkt mig…men skit samma. =)


Gillar även denna söta stämpel massor…


Söt skottkärra från Wipper Snapper Design.


Ett kort skapat för SWE där utmaningen gick ut på att göra ett kort utan stämpelmotiv.


Molnbakgrund…mums! =)


Ett enkelt bröllopskort.


Ibland kan det vara bra med kort utan text. =)


En digistämpel till. =)


Ett kort till utan text.


Min lilla gulliga surpuppa. =)


Skissutmaning på SWE…tyvärr glömde jag redigera i ps så den ser hemskt mörk ut. =)


Skapat av material från Brunsons…som fortfarande har 40% rabatt i butiken för att göra plats för allt det nya spännande som är på ingång. =)


Även detta kort är skapat med material från Brunsons. Ni som deltagit i Brunsons påsk-CC….vinnarna presenteras inom kort. =)

Slutligen två mycket enkla tändsticksaskar:

Jäpp, det var det hela. I morgon är det måndag…igen! Veckan som kommer blir tuff…många sena eftermiddagar samt p-möte på onsdag (börjar jobba 6.15 och är hemma ca 20.30). Fast har man världens bästa jobb så fixar man det lätt! =D

Ha det gott!

Kram!

17 svar to “Jag har återförenats med Robban!!”

  1. Aase/ängel60 Says:

    Oj hur mycket var det inte du hade gjort….
    Otroligt fina kort, tok gillar den med Lyckans fjäril…
    Använde den själv igår på att alster 😉
    Jag är full av beundran över dessa avlånga kort. Dem gillar jag lite extra.
    Hoppas du fixar veckan bra trots många em, min vecka känns också fullbokad även om det är roligheter på gång
    Kramen Aase

  2. Johanna (hannahoj) Says:

    Herregud! Du har inte legat på latsidan ser jag 🙂 Jättefina allihopa! Apan-kortet och de avlånga blommor-till-dig är helt klart mina favoriter. Gu va snygga de é, liftvarning bara så du vet 😉

    Kan ge dig ett knep om du inte orkar använda symaskinen, ta en penna 🙂 Tycker det är så snyggt när man syr på korten men tyvärr äger jag ingen symaskin så då får man ta vad man har.

    kram

  3. KatarinaR Says:

    Oj, så himla mycket du har skapat.
    Jättefint alltihop!
    Min favorit den här gången blev kortet med molnbakgrund. Såå fint!

  4. Ellinor Says:

    Karin har länkat till massor av bra sidor, här:
    http://www.kreativ365.se/2010/01/13/lanktips-for-dig-med-sihouettecraft-robo/

    Annars tror jag att tjejer kan ha bodys med bilar på också (eller, det hade i alla fall jag 😉

  5. sannaf Says:

    Ooooooh så mycket fint du har gjort IGEN!
    Jag är också lite inne på att koppla in robban igen – och har nog filer att dela med mig av….
    återkommer
    KRAM

  6. Petra/Paradise Says:

    Jah..herre jisses säger jag bara.
    Jag har nästan kramp i mitt pekfinger!! Orkar knappt scrolla ner mer nu.
    Du har gjort så många toppenfina kort å lo´s!!
    Jag blir alltid så himla kär i dina kort ❤
    Alltid lika genomtänkta och stilrena! ME LIKE!!
    Blev kär i korten med bodysárna 🙂
    kanske ska jag börja återuppliva min gamla sill?!! 😉

    Tusen tack sötaste vännen för dina alltid så goa ord inne hos mej!! *GLAD*

    Kramisar på dej!!

  7. mallan Says:

    Du gör så galet många fina kort! Hurra för dig!

  8. henrietta Says:

    Så himla läckert med klänningskortet!

  9. Karin Says:

    Oj, oj det tog ju aldrig slut….scrollade och scrollade! Gillar den söta klänningen och blev också helt såld på kortet på längden med blommorna!

  10. Gunilla Says:

    Himmel och plättar så mycket underbart fint du har skapat!
    Blev lite extra förtjust i kortet med fjärilen och molnen.

    Ha det bäst och stor kram från mig/Gunilla

  11. Marie Says:

    hei 🙂 titter ofte innom her og finner mye inspirasjon!! du er utrolig dyktig på c&s stilen, og det er en av mine favorittstiler. jeg syns også du er helt rå på fargebruk!

  12. SusanneSj Says:

    WOW!!! Jag är helt mållös men jag är FULL av inspiration. Vilka härliga kort och LO. Dessa var så snygga så jag har scrollat upp och ner några gånger.
    Tusen tack för att du delar med dig och inspirerar mig med dina alster : )))))))

    kram o trevlig helg

  13. JennyB Says:

    Men wow, så mycket fint du skapat. Du är ju sååååååååå bra!!!!!
    Kram

  14. Anne Says:

    Så många fina alster igen! Man tappar hakan. Visst är det kul med digisar, ser att du hittat till Dustin Ps fina freebies (jag har 250 av hans digisar hahaha…) Såg säkert länken hos mig till fler digi freebies.

    Ha en välbehövd vila ihelgen!
    Vi ses väl snart i T-ås?
    Kram

  15. LillBlomman Says:

    Men shit så mycket!!! Du är crazy woman! Jag vill också ha en man som heter Robban:) Verkar ju himla skoj och så söta småkläder! Älskar din Noa lo och SUR är helt suverän! Många kramar!

  16. Linda Says:

    Gud vad mycket du har gjort!

    Synd att jag inte kan komma när ni ska ha träff, jag jobbar tyvärr varannan söndag, och det är just den!

    Kram

  17. Milla Says:

    Oj vad du har skapat!! Fantastiskt fina grejer. Ha det gott! Kram! /Milla

Kommentera

