Det var ett tag sedan…

…men det har inte funnits en endaste liten gnutta ork till bloggandet. Jag kunde inte i min vildaste fantasi kunna tänka mig att det skulle ta så mycket energi att jobba heltid igen. Jobbet suger totalt musten ur mig….tack och lov så älskar jag mitt jobb. Hade jag inte gjort det skulle jag vara där jag var i våras. På tal om det…för att inte hamna där igen har jag valt att avsluta mina uppdrag hos både SWE och Brunsons. Det har varit superkul och en ära att få ingå i dessa team och jag tackar Helene och Sara för förtroendet.

Skapar gör jag ändå…dock känns det inte riktigt lika kul längre. Jag har svårt att hitta riktig inspiration och när jag väl gjort färdigt något är jag inte nöjd…oftast känns det blääää faktiskt. Hoppas att skaparglädjen och inspirationen kommer med solen och värmen som bara MÅSTE komma tillbaka snart! =)


Jennifer och kusin Moa knasar sig i Kroatien. =)


Testat att göra en ”distressruta” för första gången…dock inte den sista. =)


Söta barnskor av min nya QK-die jag köpte på Tradera.


Ett beställningskort från en av mina kollegor som ska fira en kompis som tar sjuksköterskeexamen…och som älskar lila. =) Digistämpel från Bugaboo Stamps.


Även denna digistämpel från Bugaboo Stamps.


Ett hjärtankort som jag skurit ut med min CR. =)


Digitstämpel från Bugaboo Stamps. =)


Ett favoritfoto i repris.


Söt digistämpel från Heather Ellis.


Enklare än så här kan man nog inte göra ett kort. =)


Söt nalle från Whipper Snapper Designs.


Ett enkelt vänskapskort. =)


Tyvärr ser färgerna lite mysko ut här…´=)


Skapat för SWE…innan jag ”sa upp mig”… =)


En enkel lo om två älskade döttrar.


Slutligen ett kort med digistämpel från Tiddly Inks.

Eftersom jag snöat in på digistämplar säljer jag många av de ”fysiska” stämplarna här. Fler kommer inom kort.

Ha en toppenhelg…själv jobbar jag imorgon på klämfredagen. =)

Kramisar!!

3 svar to “Det var ett tag sedan…”

  1. JennyB Says:

    Skönt att se att du är tillbaka på bloggen……men lova att du är rädd om dig och gör bara det som du orkar och tycker är roligt. Jag känner igen mig i nästan exakt allt du skriver. Ska det vara så här?????
    Ha det bra och en stor KRAM!!!

  2. Sannaf Says:

    Märks inte ett dugg att du inte har någon skaparlust! Fantastiskt fina saker du gjort som alltid. Du är SUPER duktig!!!!
    Jag som är i samma branch förstår att det suger musten ur dig, fullrulle hela tiden – men kul!
    Massa massa kramar

  3. Maria Hassel Says:

    Du har ju gjort jättemycket fint!!! Inte alls bläää! Men jag vet hur du känner dig….jag har sånna dagar oxå.
    Idag ösregnar det denna lördag i Skåne och lite avis är man på de 20-25 graderna och sol som de lär ha norr över i Sverige :0(
    Men solen kommer väl hit också vad det lider….på måndag kanske :0(
    Jobbar tills den 18/6. Först var det tänkt 27/5 men de har kommit på att praon till hösten ligger så tidigt att det nog var bäst att förlänga mitt vikariat så att jag hinner förbereda inför hösten lite också. Har sökt 6 nya jobb och det känns kul att det finns jobb att söka!!
    Vill helst inte ha heltid. Vet precis hur du har det… livet liksom försvinner, huset dammar igen och frysen gapar tom på hembakat. Vill inte, vill inte…. men får jag ett heltidsjobb lär jag ju få ta det. En period ska det väl gå.
    Kram
    Maria Hassel

Kommentera

