Layout till bloggpartyt…

…kommer här.  Det är till Mahlins bildutmaning. Jag har inspirerats av bilden till vänster/mitten, dvs min ram runt layouten. Andra bilden jag inspirerats av är den till vänster/nere, dvs jordgubben.

Ha en skön fredag!

Kram!

4 svar to “Layout till bloggpartyt…”

  1. mahlin Says:

    yay.. tack för ditt bidrag =) Vad sk0j att du tog dig an min utmaning.. Vilken härlig tolkning. Din stil är så läcker. I like..

  2. Aase/ängel60 Says:

    Härlig LO, så lagom 😉
    Alla alster i det förra inlägget är så läckra, du ger verkligen inspiration. Hoppas du snart kan landa och inte jobba så mycket det är tufft i vårt yrke 😉
    Kramen till dej!!! Aase

  3. Petra/Paradise Says:

    Hej sötaste du!
    Ibland måste man ha en paus från bloggeriet å all annan nätsurf!
    SJälv har jag tagit liten paus från pyssleriet.
    Ligger lite på latsidan kan man säga. Men det är ju sååå jäkla skönt!
    Dock skjuter jag allt framför mig..så jag kommer få panik om några veckor 😉

    Dina lo´s du gjort i denna och det förra inlägget är för härliga å korten säger jag som vanligt MUMS till!! Aj LÖÖV them aaaaaall!!!!! +3+

    Trevlig helg!!!
    STOOOOR KRAM Petra

  4. LillBlomman Says:

    Härligt att få se lite alster från dig! Du kommer att bli saknad i SWE! Skoj att du hittat bloggpartyt! Hoppas du vill ta dig an min utmaning också, blink! kan locka med ett grönt skönt pris:) Många kramar!

Kommentera

