Sista utvägen…

…på måndag gäller det:

Det är en början, en spark i arslet…jag SKA gå ner X kg till denna resan till sommaren:


(Marriot Beach Resort, Hurghada Egypten)

Önska mig lycka till! =)

5 svar to “Sista utvägen…”

  1. mahlin Says:

    Ja det gäller att bestämma sig.. på riktigt. HEJA DIG! Lycka till!

  2. Marie Says:

    Du kan! Heja dig!! ❤

  3. monica Says:

    Klart du fixar det!!! Lycka till!

  4. myamia Says:

    Precis. Bestäm dig bara så fixar du det. Jag har ätit nutrilett mealbars och ndruckit smoothies från naturdiet (tror jag det heter) och det har funkat skitbra!!!
    kram kram

  5. Johanna (hannahoj) Says:

    Kom igen! Det här fixar du 🙂 Bara att tänka: jag kan, jag ska, jag vill!

Kommentera

