Oj vad jag scrappar nuförtiden…

…not!

Även idag är det helt kört…en dag som i vanliga fall skulle tillbringas i pysselhörnan eftersom vi inte har något inplanerat men icke sa nicke. Totalt energilös…kan det bero på att jag nu druckit Nutrilett en vecka och bara får i mig 500 kcal/dag tro? Fast då får jag vara eneriglös för jag tänker hålla på en vecka till! Jag är inte den som ger mig! =)

Jag HAR verkligen försökt scrappa i veckan, för jag har haft lust vissa dagar men när jag väl satt mig rinner inspirationen av mig totalt. Jag har istället gjort ett gäng journalingsgrejor och embossat några träd som ska användas som dekoration…när jag någon gång hittar tillbaka till inspirationen. =)


Embossad journalingruta. =)


Syns inte här men jag har embossat bubbelplasten också. =)

För ett tag sedan publicerades min skiss på Veckans skiss:

Och så här blev min egen tolkning:

Nu ska jag återgå till min energilösa söndag. =)

Kram!

4 svar to “Oj vad jag scrappar nuförtiden…”

  1. Karin Says:

    Nutrilett i en vecka…ja då blir man trött!! Jag vet…lycka till!
    Såg din skiss men har inte hunnit tolka den!
    Kram

  2. JennyB Says:

    Så blir det ibland…..att man tappar inspirationen. Själv har jag ingen scraplust längre, finner ingen inspiration alls. Men den kommer väl tillbaka någon gång.
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram

  3. Anne Says:

    Men du skapar ändå….små dekorationer och journalingrutor ;0)….bra och ha grejer. Du får inte vara för hård mot dig själv ;0) man kan inte alltid spotta ut 10 fantastiska LOer på en helg som du brukar göra ;0)Visst kan man bli lite energilös av lågkaloridieten, vet jag själv. Ha kört Cambridge i 6 v nu fast LCHD på helgerna. Var rätt trött första dagarna. (Jag får väl skryta lite att jag gått ner 10 kg =0) Har lika mycket kvar, haha… Ta det lugnt och dra ner på kraven vännen.
    Kram!

  4. LillBlomman Says:

    Ja, med Nutrilett är man inte direkt sprudlande:) Vilka söta dekosar du gjort och bra att ha på lut liksom!

    Kramar!

Kommentera

