Tävling hos Stämpelgården

Tävlingen hos Stämpelgården går i romantikens tecken. Så här blev min tolkning:

Jag bestämde mig för att göra en layout…men hade inget passande foto. Jag fixade då detta hjärta av minirosor och gick ut på altanen för att fota och slutligen skrev jag ut fotot. Texten lyder:

”Romantik kan vara så otroligt mycket…det kan vara en sån enkel sak som blickar. Det kan vara att få blommor, att din partner överraskar med något…närhet, kyssar….”.

Länge leve romantiken! =)

3 svar to “Tävling hos Stämpelgården”

  1. Aase/ängel60 Says:

    Underbar…. så vacker!
    Kram Aase

  2. LillBlomman Says:

    En helt underbar lo i DIN stil! Kramar!

  3. Johanna (silwerstar) Says:

    Superfin layout!! Fotot är så himla sött! ♥

    (..och jag gjorde en layout igår med en liknande text och med ett foto på ett hjärta, har inte snott idéen härifrån även om man kan tro´t! 😀 )

Kommentera

